اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

شلیک به پهپاد آمریکایی نشان اقتدار نیروهای مسلح ایران است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شلیک نیروهای سپاه به پهپاد جاسوسی آمریکا نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح در دفاع از کشور و مردم است.

شلیک به پهپاد آمریکایی نشان اقتدار نیروهای مسلح ایران است

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در دنیای امروز اگر کشور و یا ملتی توان دفاع از خود را نداشته باشند،‌ به طور قطع زیر فشار و زورگویی استکبار و استعمارگران جهانی مجبور به اطاعت می‌شوند.

وی تصریح کرد: بنابراین برخورداری از نیروهای دفاعی مقتدر و توانمند یکی از عوامل اصلی استقلال کشورها و ملت‌ها در جهانی است که عده‌ای زورگو می‌خواهند مدیریت کامل آن را به عهده داشته باشند.

نمایند مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شلیک نیروهای مرزبانی به پهپاد جاسوسی آمریکا چه پیامی برای غربی‌ها داشت، گفت: طی سال‌های اخیر آمریکایی‌ها و همپیمانان این کشور به طور مداوم از وجود گزینه نظام بر روی میز سخن می‌گویند که این ادعاها برای تضعیف روحیه مردم و نیروهای مسلح کشورمان بیان می‌شود.

کوثری افزود: در چنین شرایطی وقتی خاک کشور به وسیله ارتش غربی‌ها مورد تعرض قرار می‌گیرد، وظیفه نیروهای مسلح ایران اسلامی دفاع مقتدرانه از میهن است که در این مورد خاص سپاه با اقتدار از منافع ایران اسلامی دفاع کرد.

وی تاکید کرد: شلیک به پهپاد جاسوسی آمریکا نشان دهنده اقتدار و شهامت سربازان ولایت‌مدار ایران اسلامی  است و امیدواریم دشمنان ما از این واقعه درس گرفته و واقعیت‌ها را در مورد توانمندی دفاعی ایران درک کنند.

کوثری در پایان گفت: غربی‌ها تصور می‌کنند که ایران نیز مانند کشورهایی است که در برابر زورگویی‌های آنها تسلیم می‌شود، اما شلیک به پهپاد جاسوسی آمریکا و همچنین تسخیر یکی از هواپیماهای بدون سرنشین این کشور در سال گذشته، به دشمنان ما ثابت کرد که ملت و سربازان ایران حتی یک لحظه از رصد تحرکات آنها غافل نبوده و کوچک‌ترین تعرضی را با اقتدار پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول