اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی ایران آگاه هستند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفع پهپاد جاسوسی آمریکا از مرزهای ایران توسط سپاه گفت: آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی کشورمان آگاه هستند و جرائت تعرض به ما را ندارند.

آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی ایران آگاه هستند

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت و ویژگی‌های انقلاب ملت ایران که استکبارستیزی و مبارزه با استعمارگران از جمله خصوصیات اصلی این انقلاب است، دشمنی خود را نسبت به ایران اسلامی علنی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان غربی ملت ایران به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر وسیله‌ای دست می‌زنند و حتی در ابتدای انقلاب جنایاتی چون ترور بزرگان انقلاب و تحمیل جنگی هشت ساله به ما را مرتکب شدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: در این مدت ملت ایران تحت هدایت مدبرانه ولایت و با بهره‌مندی از روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در برابر تمام توطئه‌ها و تجاوزهای دشمنان ایستادگی کرده و در همه موارد نیز سربلند بوده است.

افتخاری با اشاره به تسخیر پهپاد جاسوسی آمریکا در سال گذشته و همچنین دفع یکی دیگر از تجهیزات جاسوسی این کشور توسط نیروهای مسلح کشورمان گفت: این موارد به آمریکایی‌ها ثابت می‌کند که ایران اسلامی مانند برخی کشورها نیست که با کوچک‌ترین تعرضی تسلیم دشمنان خود شود.

وی ادامه داد: امروز توان نظامی و دفاعی ایران به غربی‌ها به ویژه رژیم اشغالگر قدس و آمریکا به اثبات رسیده و آنها جسارت تعرض به ایران را ندارند.

* پیام مهم شلیک به پهپاد جاسوسی آمریکا

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شلیک نیروهای مسلح کشورمان به پهپاد جاسوسی آمریکا چه پیامی دارد؟‌ گفت: نخستین پیام این است که ما کوچک‌ترین تعرضی را با قاطعیت پاسخ داده و در این راه تا مرز شهادت پیش خواهیم رفت.

افتخاری افزود: پیام دیگر این اقدام شجاعانه و مقتدرانه این است که در صورت حماقت دشمنان و تعرض به ایران، خودشان باید مسئولیت همه عواقب آن را برعهده بگیرند.

وی در پایان خطاب به دشمنان خارجی جمهوی اسلامی ایران گفت: ما هیچگاه از درگیری و جنگ استقبال نکرده‌ایم و حداقل در 3 قرن اخیر آغازگر هیچ جنگی نبودیم، اما سربازان و نیروهای مسلح ولایت‌مدار کشورمان هراسی از مقابله نظامی با هیچ قدرتی نداشته و در صورت تعرض به ایران، با پاسخ‌های کوبنده روبه‌رو خواهید شد.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول