اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

بسیج بازوی نظام برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: بسیج بازوی پرتوان نظام برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود.

بسیج بازوی نظام برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

 نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج استفاده از ظرفیت ایمانی مردم توسط امام خمینی (ره) بود، تشکیل آن موجب تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت بسیج توطئه‌های دشمنان را علیه نظام خنثی کرد، ادامه داد: عدم استفاده از این ظرفیت موجب کسب توفیقات نمی‌شد.

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان خدمات بسیج را در طول 33 سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی در جامعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه توجه به این ظرفیت مردمی موجب پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف شد، بیان کرد: خدمات این نیرو در دوران دفاع مقدس نیز موجب پیروزی در عرصه‌های مختلف شد.

* مقابله با توطئه‌های دشمنان از ویژگی‌های بسیج است

مجتهدی مقابله با توطئه‌های دشمنان را از ویژگی‌های بسیج دانست و بیان کرد: این نیرو با تکیه بر نیروی ایمان ارزش‌های خود را به جامعه منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج موجب پیروزی در برابر تهدیدات دشمنان در طول 33 سال گذشته شده است، تصریح کرد: فرهنگ بسیج در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان نیز نقش بسزایی را ایفا کرده است.

دبیر جمعیت پیروان خط امام و رهبری استان زنجان بسیج را نیرویی تاثیرگذار در برابر توطئه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عقیدتی و نظامی دشمنان دانست و بیان کرد: بسیج بازوی توانمند نظام برای پاسداری از دستاوردهای آن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ضروری است از این اهرم برای پاسداری انقلاب در برابر تهدیدات دشمنان استفاده کرد، افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف حافظ نظام بوده و می‌تواند این نقش را در برابر تهدیدات جدید دشمنان نیز ایفا کند.

مجتهدی بر ضرورت آگاه‌سازی نقش بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: نقش بسیج باید به صورت ویژه به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/73003/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول