اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

159 برنامه در هفته بسیج در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در هفته بسیج و ایام محرم که همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر است 159 برنامه تدارک دیده شده است.

159 برنامه در هفته بسیج در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج در همدان اظهار داشت: همه عضو بسیج هستند و همین دلیلی است برای اینکه همه با نیرو و توان خود در این عرصه وارد شده و فعالیت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف هفته بسیج بیان داشت: همان گونه که انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا است بسیج نیز ولایتمدار این عرصه است لذا در سالروز هفته بسیج و ایام محرم 29 عنوان برنامه در قالب 159 برنامه تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: شعار محوری ما در هفته بسیج دینداری و ولایت است که هر روز را به نام یکی از شهدای کربلا نامگذاری کردیم.

وی یادآور شد: محوری‌ترین کار بسیج در این هفته تجمع بسیجیان و هیئت‌های مذهبی در روز تاسوعا در میدان مرکزی شهر است که به صورت کشوری برگزار می‌شود.

غلامی‌پاک با اشاره به عزاداری متمرکز در میدان شهر تأکید کرد: این فرصت خوبی است تا عزاداران به صورت متمرکز مانند بسیاری از استان‌های دیگر عزاداری کنند و این از افتخارات استان ما است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: امیدواریم با همکاری ادارات و به خصوص شهرداری با فضاسازی در ایام محرم و همچنین ایجاد فضای مناسب در میدان مرکزی برای روز تاسوعا برنامه خوبی را با همکاری بسیجیان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان است و همچنین در این هفته 18 پایگاه مقاومت نیز افتتاح خواهد شد.

غلامی‌پاک در پایان سخنانش گفت: از برنامه‌های شاخص بسیج در این هفته اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم است.

انتهای پیام/89007/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول