اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان:

بسیج باید خودباوری و خوداتکایی را در جامعه احیا کند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج باید نقش اطلاع‎رسانی، تبلیغ و ترویج فرهنگ مقاومت را در نیروها نهادینه کرده، همچنین خودباوری و خوداتکایی که یک مسلمان باید روی پای خود بایستد را احیا کند.

بسیج باید خودباوری و خوداتکایی را در جامعه احیا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان خدیجه شکی بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان بسیج زنان گرگان با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: بسیج به عنوان پل ارتباطی می‎تواند با ارائه راهکارهای مناسب به اقتصاد کشور کمک کند.

وی تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی ایران هشت سال جنگ را درک کرده است و به دشمن ثابت کرده که فرزند عاشوراست و هر وقت که در تحریم بودیم به یاری خدا به توانمندی رسیدیم و در آن زمینه خودکفا شده‎ایم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان تاکید کرد: امروز به دشمنان اعلام می‎کنیم طبق فرمایش امام راحل تنها کسانی تا آخر با ما خواهند ماند که طعم فقر و سختی را چشیده‎اند و ما همان نسلی هستیم که امام فرمود یاران من در گهواره‎ها هستند بنابراین این انقلاب بیمه است.

شکی متذکر شد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ غلط استعماری که ایران نمی‎تواند کاری انجام دهد را بزداییم و هدفمان مردمی کردن اقتصاد باشد.

دشمنان تحریم‎مان می‎کنند تا تسلیم شویم

وی با بیان اینکه دشمنان تحریم‎مان می‎کنند تا تسلیم شویم ابراز داشت: ما بیم هلاکت نداریم و تا خون در رگ‎های‎مان جاری است از فرزند خلف روح‎الله حضرت آیت‌الله خامنه‎ای دفاع خواهیم کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه ایجاد غرفه عفاف و حجاب در هفته بسیج یکی از برنامه‎های مهم و تاثیرگذار بسیج جامعه زنان است خاطر نشان کرد: در یازدهم محرم نیز تجمع بزرگ بانوان در دفاع از حریم ولایت را با حوزه‎های مقاومت بسیج ناحیه گرگان، بسیجیان و آحاد مردم برگزار خواهیم کرد.

شکی با بیان اینکه ملت ایران امتحان خود را در بحث علمی، نظامی و امنیتی به خوبی پس داده و سربلند بیرون آمده است افزود: امیدواریم در بحث اقتصادی و فرهنگی به حول و قوه الهی شاهد اتفاقات خوب دیگری باشیم و از این آزمون نیز سربلند بیرون آییم.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول