اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

بسیج یکی از 3 موهبت بزرگ الهی در ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به سه نعمت گرانقدر در کشور اشاره کرد و گفت: این نعمت‌ها شامل ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروی مقتدر و با صلابت بسیج است.

بسیج یکی از 3 موهبت بزرگ الهی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج ارتشی ماندگار و بی‌نظیر در سراسر دنیا بوده که طی 33 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد ذره‌ای خدشه بر پیکرش وارد نشده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به سه نعمت گرانقدر در کشور اشاره کرد و گفت: این نعمت‌ها شامل ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروی مقتدر و با صلابت بسیج است.

این فرمانده ارشد سپاه افزود: بسیج در کشور همانند روزهای اول انقلاب جوانی خود را با سلاح ایمان و اخلاص به زیبایی حفظ کرده و این روند تا همیشه جاودان خواهد بود.

امیری از دلاورمردی‌های حسین فهمیده نوجوان 13 ساله بسیجی سخن به میان آورد و عنوان کرد: فهمیده الگوی روشنی از همت همه اقشار بسیجی از کوچک و بزرگ در طول 33 سال عمر با برکت انقلاب است.

وی به واقعه پنجم آذرماه سال 58 اشاره کرد و اذعان داشت: در این روز حضرت امام خمینی تشکیل ارتش 20 میلیونی را اعلام کرد که در حال حاضر این ارتش بی‌نظیر بوده و در همه شرایط در صحنه حضور دارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به انجام فعالیت‌های بی‌نظیر در نظام اشاره و تصریح کرد: بسیج ما در روزهای جنگ ثابت کرد که پیرو خط سیدالشهدا(ع) بوده و برای نجات دین و ناموس خود از جان مایه می‌گذارد.

امیری به مقایسه شهدای جنگ تحمیلی و شهدای کربلا پرداخت و گفت: اباعبدالله در برابر 10 هزار نیروی دشمن مقاومت کرد و سر و دست‌های زیادی از مسلمانان در این واقعه از تن جدا شد این در حالی است که جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس حسین گونه جنگیدند و با عمل به همان تکلیف اباعبدالله سرها و دست‌ها را در راه خداوند هدیه کردند.

این فرمانده ارشد نظامی به فعالیت‌های در دست اقدام در هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این‌که رنگ و بوی هفته بسیج عاشورایی است برنامه‌های متنوعی را از 30 آبان لغایت پنجم آذر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی به همایش مشترک شورای اداری اعضای روحانی در استان اشاره و بیان داشت: در این جلسه که جمع کثیری از ائمه، روحانیون و مداحان اهل بیت حضور داشتند به اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها در این ایام اشاره کردند.

امیری به پروژه‌های انجام شده در ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: افتتاح چهار مورد خانه بهداشت، 14 پایگاه مقاومت بسیج، سه باب مسجد، 20 سالن ورزشی صالحین، 14 مورد خانه عالم و... از برنامه‌های صورت گرفته ما در سال جاری بود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تشکر از حضور مقتدرانه مردم در مراسم تشییع عالم بزرگ آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: مردم استان در این مراسم سنگ تمام گذاشتند و رسانه‌ها به زیبایی این حضور سلحشورانه را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول