اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج مداحان شاهرود خبر داد

عضویت 130 مداح در بسیج مداحان شاهرود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بسیج مداحان شهرستان شاهرود گفت: بیش از 130 نفر در کانون بسیج مداحان این شهرستان عضو و دارای پرونده کارگزینی هستند.

عضویت 130 مداح در بسیج مداحان شاهرود

علی‌اکبر نظری امروز در آستانه فرارسیدن ماه محرم در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود بیان داشت: کانون بسیج مداحان شاهرود با توجه به رسالت بسیج در حفظ ارزش‌های متعالی انقلاب و اسلام، کار خود را برای جذب مداحان در بسیج و استفاده مناسب از این قشر مهم در برنامه‌ها از سال 89 آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه مداحان بسیجی در مراسم مختلف همکاری فعالی دارند، افزود: در تلاش هستیم تا سلسله همایش‌هایی را تحت عنوان «سبک‌شناسی مداحی و اشعار» برگزار کنیم.

رئیس کانون بسیج مداحان شهرستان شاهرود افزود: نخستین همایش آن را در آستانه محرم با حضور 180 نفر از مداحان برگزار کردیم و امیدواریم این سلسله همایش‌ها هدفمند و با برنامه برگزار شود.

نظری عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش بر این است تا مداحان بسیجی امسال به روستاهایی که مداح ندارند، اعزام شده و از این طریق، اهالی آن روستاها نیز از نوای خوش مداحان بهره‏مند شوند.

وی با اشاره به اعزام مداحان به همراه کاروان‏های راهیان نور دانش‌آموزی گفت: هم‏اکنون سه مداح با نخستین کاروان راهیان نور شاهرود به مناطق عملیاتی اعزام شده‏اند و با برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی 15 مداح دیگر نیز اعزام می‌شوند.

رئیس کانون بسیج مداحان شهرستان شاهرود به برنامه‌های کانون بسیج مداحان در محرم امسال اشاره کرد و بیان داشت: اعزام مداحان به روستاها، برگزاری همایش نونهالان و نوجوانان حسینی، برگزاری هیئت‌های سینه‌زنی در سطح شهر و اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی بسیج در روز جمعه، 26 آبان ماه از مهم‏ترین برنامه‌های بسیج مداحان در ماه محرم است که اجرا می‌شود.

انتهای پیام/74005/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول