اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس:

یادواره شهدای ترکمن در‌ هفته بسیج برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: برگزاری یادواره شهدای ترکمن از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

یادواره شهدای ترکمن در‌ هفته بسیج برگزار می‌‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی بادلی عصر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج که در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با تبریک ایام هفته بسیج و تسلیت ماه محرم اظهار داشت: امسال هفته بسیج با قرار گرفتن در امتداد ماه خون و شهادت از ویژگی خاصی برخوردار است.

بسیج در امتداد نهضت امام حسین(ع) است

وی بسیج را در امتداد نهضت امام حسین(ع) دانست و با اشاره به بیانات رهبری تصریح کرد: بسیج مزرعه بی‌حصاری است که همه مردم می‌توانند در آن حضور داشته باشند و در این راستا بسیج با حضور اقوام و اقشار مختلف مردم همواره چهره اسلامی و مردمی از نظام نشان داده است.

بسیج هرگز نخواهد گذاشت فرهنگ ایثار و شهادت فراموش شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با بیان برنامه‌های هفته بسیج مهمترین برنامه‌های این هفته را برگزاری یادواره شهدای ترکمن در شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا یادواره‌ها و اعزام کاروان راهیان نور را کمرنگ کند تا فرهنگ جبهه و شهادت در اذهان فراموش شود اما بسیج با برگزاری یادواره‌ها و اعزام کاروان راهیان نور هرگز نخواهد گذاشت فرهنگ ایثار و شهادت فراموش شود.

بادلی از برگزاری نشست‎های فرهنگی بصیرتی با نگاه اقتصادی و تبیین اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز که کشور درگیر جنگ اقتصادی با دشمن است بسیج با مردمی کردن اقتصاد و توانمند کردن اقشار کم درآمد به دفاع در این جبهه می‌پردازد و در این خصوص برنامه‌ریزی‎هایی انجام داده است، از جمله قرارگاه خاتم‌الانبیا با قبول پروژه‌های کوچک و بسیج سازندگی سعی در سازندگی کشور دارند.

وی معرفی بسیجیان نمونه، برگزاری تجمعات مختلف، همایش‎ها و برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین در مراکز فرهنگی و امامزاده یحیی‎بن‎زید(ع) را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری که امامزادگان باید مراکز فرهنگی هر شهر باشند این مجالس در امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، دیدار از خانواده شهدا و ائمه جمعه از جمله برنامه‌های هفته بسیج است که درآمیخته با فرهنگ عاشورایی است.

مطبوعات و رسانه‌ها هم در انعکاس برنامه‌های بسیج دریغ نکنند

وی با تاکید بر اینکه مطبوعات و رسانه‌ها هم در انعکاس برنامه‌های بسیج دریغ نکنند برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، غبارروبی مزار شهدا و آذین‌بندی شهر با پارچه نوشته‎هایی در توصیف ماه محرم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه گنبدکاووس با اشاره به اهمیت فرمان امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج اظهار داشت: تنها 22 روز پس از تسخیر لانه جاسوسی با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) نهاد بسیج تشکیل شد و اعضای بسیج با نگاه ولایت‌مدارانه کارهای فراوانی کردند از جمله بسیج در فتنه 88 موجب بیمه شدن نظام شد.

انتهای پیام/2307/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول