اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد

برگزاری راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران از برگزاری راهپیمایی ملت غیور شهرستان‌های این استان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد.

برگزاری راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته یورش به نوار غزه را در عملیاتی تحت عنوان «ستون ابرها» آغاز کرد و به شدت جنایات خود در برابر مردم مظلوم فلسطین را تشدید کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: حمله وحشیانه اشغالگران قدس به باریکه غزه در واقع حمله به عزت و عظمت یک امت است.

وی ادامه داد: در حالی که سران عرب، دولت‌های مدعی حمایت از مقاومت و بشر دوستی صدای کودکان مظلوم غزه را نمی‌شنوند ملت شهیدپرور و غیور ایران فردا جمعه سراپا جوش و خروش خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: در شهرستان‌های استان تهران نیز فردا و پس از نماز وحدت‌بخش جمعه مردم غیور این شهرستان‌ها از میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت خواهند کرد و با فریادهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا» جنایات رژیم سراپا خونخوار و وحشی صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی حق‌طلبی و آزادی‌خواهی را از سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا (ع) آموخته‌اند و اینک در نخستین روز از محرم‌الحرام با حضور دشمن‌شکن خود به جهان اعلام می‌کنند که اجازه نخواهند داد عاشورایی دیگر رخ دهد.

انتهای پیام/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول