اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده و مثال‌زدنی مردم

"دشتی" پارسیان نخستین راهپیمایی 13 آبان را تجربه کرد

خبرگزاری فارس: دشتی پارسیان هرمزگان که دارای شش هزار نفر جمعیت و به تازگی به شهر ارتقا پیدا کرده است، نخستین راهپمیایی 13 آبان را با حضور گسترده مردم در خود تجربه کرد.

"دشتی" پارسیان نخستین راهپیمایی 13 آبان را تجربه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، شهر دشتی دارای شش هزار نفر جمعیت و در بهمن سال گذشته به شهر ارتقا و دارای شهرداری و سیستم مدیریت شهری شده است.

اغلب جمعیت این شهر که در غرب شهرستان پارسیان (گاوبندی سابق) قرار دارد، از پیروان اهل سنت هستند.

امام جمعه اهل سنت شهر دشتی ظهر امروز در حاشیه نخستین راهپیمایی 13 آبان مردم این شهر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، با بیان اینکه جامعه اهل سنت از بیانات مقام معظم رهبری و محتوای آن به شدت حمایت می‌کند، اظهار داشت: هیچ اختلافی در کشور وجود ندارد و همان‌طور که معظم‌له فرمودند باید با حفظ وحدت و انسجام گام در راه اقتدار هر چه بیشتر کشور برداریم.

عبدالعزیز دریایی در ادامه گفت: هر چند که در ماه‌های اخیر مشکلاتی در بعد اقتصادی پیرو تحریم‌ها برای مردم و کشور به وجود آمده است، اما باید گفت که امنیت امروز ایران اسلامی ارزشی بس والا و در خور شأن و توجه دارد که ارزشمند است و باید در حفظ‌ آن کوشا باشیم.

وی ادامه داد: به گفته امام خمینی اگر لازم باشد حتی روزه می‌گیریم تا از این مقطع نیز همانند سایر مقاطع که استکبار با دشمنی سعی در خلل در نظام اسلامی داشت، عبور کنیم.

خطیب جمعه پارسیان اضافه کرد: همان‌طور که جوانان در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ایران اسلامی کشوری استثنایی است در مقابله با تحریم‌ها نیز مردم به دنیا نشان خواهند داد که این کشور، کشور مقتدر و قدرتمند است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول