اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت

راهپیمایی پرخروش مردم قم در یوم‌الله 13 آبان

خبرگزاری فارس: پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار با حضور گسترده آحاد مردم قم آغاز شد.

راهپیمایی پرخروش مردم قم در یوم‌الله 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مردم متدین و انقلابی شهر مقدس قم ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه حرکت خود را از حرم حضرت معصومه(س) به سمت میدان روح الله آغاز کردند تا همگام با دیگر اقشار حضوری پرصلابت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان داشته باشند.

هزاران نفر از مردم غیور و همیشه در صحنه قم با حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا میدان روح‌الله را طی کردند.

در محل تجمع مردم ولایتمدار قم، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مبادرت به ایجاد ایستگاه فرهنگی به منظور ارائه کتاب و پوستر کرده است.

حجت‌الاسلام ذوالنور جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم بر ضرورت حضور همه اقشار و بزرگداشت این روز تاکید کرد.

راهپیمایان قمی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» اقدامات استکبار جهانی را محکوم کرده و خواستار تداوم بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان شدند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی همچنین با حمل پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی بر تداوم هوشیاری مردم مسلمان کشورهای مختلف دنیا در برابر توطئه‌های غرب در خصوص مصادره کردن انقلاب‌های آنان تاکید کردند.

مردم قم همچنین یکصدا فریاد زدند: «13 آبان ماه، یوم‌الله یوم‌الله»، «این سخن جاوید روح خداست، ام‌الفساد قرن ما آمریکاست»، «جنبش وال‌استریت نماد بیداری است، جرقه پایان آمریکاسالاری است»، «بیداری ملت‌ها از نعمت اسلام است، پیروی از قرآن و آرمان‌های امام است».

مردم مؤمن و انقلابی همچنین با شعار «راه امام خمینی پاینده باد، رهبر ما خامنه‌ای زنده باد» بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

راهپیمایان همچنین با شعار «قتل عام مسلمانان میانمار، جنایت دیگر بزرگ آمریکاست» با مسلمانان مظلوم میانماری ابراز همدردی کردند.

مسئولان کشوری و استانی نیز همگام با مردم در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه موقت قم، پیریایی استاندار قم، زارعی‌کوشا فرماندار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، فرماندهان انتظامی استان، مسئولان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)‌ و... از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

نمازگزاران جمعه قم در پایان با تجمع در میدان روح‌الله و در جوار بیت امام راحل در قم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام امت، با مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ راهپیمایان 13 آبان قرائت شد و راهپیمایان با سر دادن تکبیر بخش‌های مختلف این بیانیه را تائید کردند و در نهایت نیز پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول