اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فریاد‌های مرگ بر آمریکا

راهپیمایی بزرگ 13 آبان در شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، مردم ولایت‌مدار و مومن شهرها و شهرستان‌های غرب استان از جمله اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، بوستان و گلستان با اتمام نماز سیاسی و عبادی راهپیمایی خود را برگزار کردند.

راهپیمایی بزرگ 13 آبان در شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان‌های رباط کریم و شهریار، به دنبال فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز پس از نماز دشمن‌شکن جمعه این شهرستان‌ها، مردم ولایی رباط کریم و شهریار راهپیمایی بزرگی را با حضور اقشار مختلف و مسئولان شهری آغاز کرده‌اند.

راهپیمایان با شعارهایی چون، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، بار دیگر ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعهد خویش برای تحقق آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

* حضور گسترده نسل جوان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان

خبرنگار فارس از شهرستان‌های غرب استان تهران گزارش می‌دهد که راهپیمایی بزرگ و با شکوه 13 آبان، هم اکنون در این شهرستان‌ها از جمله رباط کریم، شهریار، بوستان، گلستان، شهر قدس و ملارد در حال انجام است.

از نکات قابل توجه و مهم راهپیمایی امروز، حضور نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در کنار نسل اولی‌ها، مسئولان ارشد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده که نشان دهنده پایبندی اقشار مختلف مردمی به آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان سرافراز و آزادگان هشت سال دفاع مقدس هم اکنون در صف نخست راهپیمایی قرار داشته و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از رهنمودهای ولایت اعلام کردند.

همچنین دانش‌آموزان مقاطع مختلف شهرستان‌های غرب استان تهران نیز در صفوف به هم فشرده در راهپیمایی شرکت کرده و تصاویری از رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین پلاکاردهایی که بر روی آنها جملاتی در حمایت از ولایت نقش بسته را در دست دارند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول