اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان سراسر کشور

راهپیمایی 13 آبان در شهر ری آغاز شد

خبرگزاری فارس: مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ری همگام با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را با شعارهای ضد استکباری آغاز کردند.

راهپیمایی 13 آبان در شهر ری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش مردم مومن و ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ری همگام با ملت ایران اسلامی و همراه با مسئولان راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را آغاز کردند و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

با وجود اینکه راهپیمایی بعد از نماز وحدت‌آفرین جمعه برگزار می‌شود مردم متدین شهرستان ری همراه دانش‌آموزان مدارس مختلف و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان پس از حضور پرشور در نماز عبادی‌ ـ سیاسی جمعه از مصلای بزرگ ری در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به سمت میدان شهرری حرکت کرده و در طول مسیر نیز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

در ادامه صدها تن از مردم همیشه در صحنه ری که در میدان شهرری حضور یافته بودند با مشت‌های گرده کرده و سر دادن شعارهای مختلف و اعلام برائت از استکبار و مشرکان در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با شور و نشاط حضور یافتند.

حضور پیر و جوان، مرد و زن و از همه اقشار جامعه بار دیگر وحدت و همدلی مردم را نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و غرب زد.

به گزارش خبرنگار فارس در جنوب استان تهران که در راهپیمایی حضور دارد، همچنان مردم در حال پیوستن به صفوف به هم‌پیوسته و واحد راهپیمایی هستند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان از جمله ویژگی‌های این راهپیمایی است و دانش‌آموزان نیز با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌ نوشته‌هایی انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول