اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم و مسئولان

راهپیمایی 13 آبان در شهرستان دشتی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در سه شهر از شهرستان دشتی برگزار شد.

راهپیمایی 13 آبان در شهرستان دشتی برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی روز 13 آبان روزی است که حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز ملت غیور، سلحشور، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی را در پیشانی خود حک کرد و دانش‌آموزان ایران اسلامی در این روز با خون خود وضو گرفتند و به بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیشوا و مقتدای خود امام خمینی (ره) اقتدا کرند.

روز سیزدهم آبان تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه آمریکا جنایتکار نبود بلکه روز مرگ آمریکا در خاک پاک ایران اسلامی بود زیرا آمریکای جنایتکار در جریان تسخیر لانه جاسوسی زمین‌گیر شد و هر توطئه و ترفندی به کار برد اما نتوانست ملت انقلابی ایران اسلامی را تسلیم کند.

مردم شهرستان دشتی همچون سراسر کشور متحد، منسجم‌تر، بی‌سابقه و کم نظیرتر از گذشته در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بار دیگر حضور خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ وقت از آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید.

مردم شهرستان در کنار فرزندان خود راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را که نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر بود برگزار کردند.

امسال در حالی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر خورموج و شهرهای کاکی و شنبه شهرستان دشتی برگزار شد که دانش‌آموزان و حتی دانشجویان در کنار پدران و مادران خود راهپیمایی کردند که چهره زیبایی را به این راهپیمایی بخشیده بود.

دانش‌آموزان و دانشجویان و در کنار آنها مردم خورموج نیز پس از آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه به مناسبت سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی(ره) پس از عبور از خیابان مصلی و خیابان ابوطالب شهر خورموج با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان ضمن میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، دستاوردهای انقلاب، خون شهدا، بیت مجدد خود را با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

در پایان این راهپیمایی که تا میدان شهید مهدی خورموج و با حضور امام جمعه خورموج، فرماندار دشتی، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان، بازاریان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان، کارگران، فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه ادامه داشت قطعنامه سراسری در 9 ماده قرائت و بند بند آن با ذکر الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول