اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرهای مختلف

راهپیمایی 13 آبان در شرق استان تهران آغاز شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 13 آبان با حضور پرشور دانشجویان، دانش‌آموزان، نمازگزاران و مردم در شهرهای مختلف شرق استان تهران آغاز شد.

راهپیمایی 13 آبان در شرق استان تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز و پس از برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف شرق استان تهران و با یک روز پیشواز، مردم شهرهای این منطقه هم‏زمان با فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در راهپیمایی ضداستکباری به این مناسبت، ندای استکبارستیزی سر دادند.

راهپیمایی 13 آبان در شهرستان دماوند از میعادگاه نماز جمعه آغاز شد و تا میدان 17 شهریور این شهر و سپس میدان امام خمینی(ره) دماوند ادامه پیدا کرد.

دانش‌آموزان مدارس مختلف، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان، نمازگزاران جمعه و قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند و حمایت همه‏‌جانبه خود را از ملت‌های مسلمان علیه استکبار اعلام کردند.

دانش‌‏آموزان و دانشجویان شهرهای دماوند، فیروزکوه، رودهن، بومهن، پردیس، آبعلی و . . . در حالی که در دستانشان پرچم ایران بود، شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار جهانی و مرگ بر انگلیس، سیزدهم آبان ماه یوم‌الله یوم‌الله و با حمل پرچم‌‌هایی با این مضمون، نابودی هرچه سریع‌تر استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم غاصب صهیونیستی را در جهان خواستار شدند.

مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، از دولت‌های متمدن جهان خواستند تا با جنایت‌ها و کشتارهای این دولت‌های متجاوز مقابله کنند.

همچنین راهپیمایان در این مراسم تمثال‌های سرکردگان آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

در این مراسم قطعنامه 13 آبان ماه و روز ملی استکبار جهانی خوانده شد و در آن جلوگیری از تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول