اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی خبر داد

جمع‌آوری 1500 جلد کتاب از پایگاه‌های کتاب سیار بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از جمع‌آوری یک‌هزار و 500 جلد کتاب اهدایی مردم به پایگاه‌های اهدای کتاب سیار شهرستان بیرجند خبر داد.

جمع‌آوری 1500 جلد کتاب از پایگاه‌های کتاب سیار بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد قریب ظهر امروز در جمع مسئولان کتابخانه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: ایستگاه‌های ثابت اهدای کتاب تا پایان هفته کتاب در کتابخانه‌ها، مدارس و  مساجد برپاست و مردم با مراجعه به پایگاه‌های ثابت می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را تحویل دهند.

وی ادامه داد: حضور خانواده‌ها در این پایگاه‌ها سبب الگودهی به کودکان شده و زمینه حضور فعال آنها در کتابخانه‌ها را فراهم می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه پایگاه‌های سیار در شهرستان بیرجند به مدت یک روز برپا بوده است، تصریح کرد: یک‌هزار و 500 جلد کتاب از پایگاه‌های سیار اهدای کتاب این شهرستان جمع‌آوری شده است.

قریب با اشاره به اینکه میثاق با شهدا مهم‌‌ترین برنامه نهاد کتابخانه‌ها در پنجمین روز از هفته کتاب است، افزود: شهدا مهم‌ترین سرمایه‌های معنوی کشور هستند و تجدید میثاق با شهدا سبب خلوص در رسالت کاری نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی می‌شود.

وی یادآور شد: میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدا از برنامه‌هایی است که به صورت همزمان در هفته کتاب در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی اظهار کرد: با مطالعه سرگذشت شهدا درمی‌بابیم آنها انسان‌های وارسته‌ای هستند و کتاب و مطالعه مهم‌ترین بعد از زندگی آنها را تشکیل می‌داد.

قریب گفت: کتاب‌ها سرزندگی خود را مدیون خون شهدا هستند و اگر شهدا نبودند واژگان کتاب‌ها رنگ می‌باختند.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول