اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان‌ جنوبی:

راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه نیازمند 30 میلیون تومان اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در سطح استان گفت: پیش‌بینی می‌شود برای تحقق این امر 30 میلیون تومان اعتبار نیاز باشد.

راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه نیازمند 30 میلیون تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد قریب پیش از ظهر امروز در بازدید از کتابخانه‌های بیرجند اظهار داشت: ایستگاه‌های مطالعه در سطح استان با همکاری شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این راستا پیگیری می‌شود در پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و پارک‌ها ایستگاه مطالعه احداث شود.

*راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در پارک‌های بیرجند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی گفت: طبق تفاهم انجام شده با شهرداری بیرجند راه‌اندازی دو ایستگاه مطالعه در دو پارک این شهر نیز مصوب شده است.

قریب از راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در سطح شهرستان‌ها نیز خبر داد و تصریح کرد: در این راستا احداث سه ایستگاه در مرکز استان در دستور کار قرار گرفته است.

*احداث 24 کتابخانه روستایی در خراسان‌جنوبی

وی از راه‌اندازی 24 کتابخانه روستایی طی برنامه پنج ساله توسعه در استان خبر داد و گفت: این کتابخانه‌ها تا سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌‌جنوبی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هشت کتابخانه روستایی در روستاهای استان افزود: این کتابخانه‌ها در روستاهای بالای یک‌هزار و 500 نفر جمعیت احداث می‌شود.

قریب از احداث کتابخانه در معدن قلعه‌زری و روستای بورنگ خبر داد و یادآور شد: این دو پروژه دارای 25 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

 

*افزایش تعداد کتابخانه‌های خراسان‌جنوبی در چند سال اخیر

وی گفت: تعداد کتابخانه‌های عمومی قبل از دولت نهم از 21 باب با 8 هزار و 934 مترمربع زیربنا و 9 هزار و 799 نفر عضو فعال به 41 باب کتابخانه با 13 هزار و 320 مترمربع زیربنا و 27 هزار و 204 عضو فعال ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول