اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

نیروگاه خورشیدی راور یک پروژه منحصر به‌ فرد است

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: نخستین نیروگاه خورشیدی کرمان در راور یک پروژه منحصر به‌ فرد در راستای استفاده هرچه بیشتر و بهتر از دیگر انرژی‌های موجود در کشور است.

نیروگاه خورشیدی راور یک پروژه منحصر به‌ فرد است

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه ولایت بسیاری از امکانات رفاهی در روستاها و مناطق دور افتاده فراهم شده است به گونه‌ای که بسیاری از روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم، برق، تلفن، خانه بهداشت، جاده و ... برخوردار هستند.

وی افزود: شهرستان راور نیز در دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت‌های زیادی در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، آموزشی، اجتماعی و ... داشته است و قطار پیشرفت این خطه با سرعت در حال حرکت است که به زودی شاهد توسعه و آبادانی بیشتر این شهرستان هستیم.

شریفی بیان کرد: با پیگیری‌های مسئولان شهرستان و همکاری مدیران اجرایی مرکز استان کرمان نخستین نیروگاه خورشیدی در استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان در محل روستای آبدرجان از توابع بخش مرکزی شهرستان راور افتتاح شد.

فرماندار راور احداث نیروگاه خورشیدی را یک پروژه منحصر به‌فرد در راستای استفاده هرچه بیشتر و بهتر از دیگر انرژی‌های موجود در کشور مطرح کرد و گفت: این نیروگاه خورشیدی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به میزان 15 کیلووات و احداث 500 متر شبکه فشار ضعیف از محل اعتبارات برق روستایی شرکت توانیر در محدوده جغرافیایی شرکت توزیع برق شمال استان به بهره‌برداری رسید که با احداث آن 15 خانوار روستایی از نعمت برق بهره‌مند شدند.

شریفی خاطرنشان کرد: خدمات دولت مقدمه‌ای برای ممانعت از مهاجرت روستائیان به دیگر مناطق و ایجاد فرصت توسعه روستاها به منظور خدمت‌رسانی توسط مسئولان است.

انتهای پیام/80012/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول