اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

ساخت نیروگاه برق در 2 شهرک صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از واگذاری زمین رایگان برای ساخت نیروگاه برق در شهرک‌های صنعتی بشل و شهدای محمودآباد خبر داد.

ساخت نیروگاه برق در 2 شهرک صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: براساس سیاست‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به منظور تأمین برق واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و برای جذب سرمایه‌گذاران برای ساخت نیروگاه برق( مقیاس کوچک)، زمین برای اجرای این طرح به طور رایگان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شـرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران بیـان داشت: زمین واگذاری برای ساخت نیروگاه برق در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی  براساس دستورالعمـل اجرایی  تا سقف 2 هزار مترمربع بوده و واگذاری افزون بر مقدار یاد شده  با تعرفه صنعتی و به صورت نقد و اقساط محاسبه و از سرمایه‌گذار دریافت می‌شود.

وفایی‌نژاد افزود: با اجرای این طرح علاوه بر جذب سرمایه‌گذار و افزایش ظرفیت سرمایه‌گذاری  برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی تأمین شده و در ایجاد اشتغال نیز نقش کلیدی ایفا می‌کند.

وی اظهار داشت: تاکنون  دو سرمایه‌گذار برای ساخت نیروگاه برق با مقیاس کوچک  در دو شهرک صنعتی بشل و شهدای محمودآباد اقدام به دریافت مجوز کرده‌اند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول