اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل حضور نیافتن بعضی از خبرنگاران

انتخابات کانون خبرنگاران گچساران برگزار نشد

خبرگزاری فارس: به دلیل حضور نیافتن بعضی از خبرنگاران گچسارانی، با وجود اطلاع‌رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخابات کانون خبرنگاران گچساران برگزار نشد و تشکیل این کانون در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

انتخابات کانون خبرنگاران گچساران برگزار نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیرغم پیگیری و اطلاع‌رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای برگزاری انتخابات و تشکیل کانون خبرنگاران گچساران، به دلیل عدم حضور بعضی از خبرنگاران در این جلسه، تشکیل این کانون خبرنگاران در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

تشکیل کانون خبرنگاران گچساران از جمله مصوبات جلسه 17 مرداد 91 به مناسبت روز خبرنگار در این شهرستان بود که لزوم تشکیل آن برای پیگیری برطرف کردن مشکلات و نیازمندی‌های خبرنگاران مورد تأکید فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران قرار گرفته است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق و اجرایی کردن این مصوبه خبرنگاران این شهرستان را در جریان برگزاری انتخابات و بررسی و ثبت اساسنامه کانون خبرنگاران قرار داد که با حضور نیافتن بسیاری از خبرنگاران گچسارانی تشکیل این کانون در هاله‌ای از ابهام باقی ماند تا این شهرستان علیرغم داشتن خبرنگاران حرفه‌ای از داشتن مرکزی برای دست یافتن به حق و حقوق فراموش شده و رفع نیازمندی‌های خبرنگاران خود محروم بماند.

* کانون خبرنگاران گامی در راستای هویت‌بخشی به فعالیت خبرنگاران است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران امروز در این جلسه با اظهار نگرانی و دلخوری از عدم حضور بعضی خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل کانون خبرنگاران گامی مهم در راستای تحقق حق و حقوق خبرنگاران، برطرف کردن مشکلات و نگرانی‌های این قشر زحمت‌کش و تأثیرگذار است.

سید زمان علی‌پور افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در راستای ایجاد وحدت و همدلی میان خبرنگاران، اقدام به راه‌اندازی این کانون کرد که متأسفانه با وجود اطلاع‌رسانی مناسب طی چند روز گذشته، امروز بعضی از خبرنگاران در این جلسه حضور نیافتند.

وی با تشکر از حضور خبرنگاران حاضر در این جلسه و با بیان اینکه تشکیل کانون خبرنگاران گچساران گامی مهم در راستای هویت‌بخشی به فعالیت خبرنگاران است، ابراز داشت: خبرنگاران گچسارانی خبرنگاران ارزشمندی هستند که در سطح کهگیلویه و بویراحمد زبانزد بوده و عرصه مثال زدنی خبر و اطلاع‌رسانی در این شهرستان مایه افتخار است.

علی‌پور با اشاره به تشکیل خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: انتخابات خانه مطبوعات استان 15 مرداد امسال و دو روز قبل از روز خبرنگار با حضور تمامی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که اعضای این تشکل نیز همان روز معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: تشکیل و راه‌‌اندازی کانون خبرنگاران گچساران یکی از تأکیدات فرماندار گچساران بوده که وی به صورت مستمر پیگیر روند تشکیل این کانون است.

به گزارش فارس، خبرنگاران خبرگزاری فارس در گچساران، روزنامه همشهری، جام جم، روزنامه محلی امید مردم و ابتکار تنها خبرنگارانی بودند که با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، آمادگی خود را برای راه‌اندازی کانون خبرنگاران گچساران اعلام کردند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول