اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی:

همایش توراپراتورها و خبرنگاران در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: همایش آشناسازی با قابلیت‌های گردشگری طبیعی خراسان جنوبی ویژه توراپراتورها و خبرنگاران حرفه ای کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

همایش توراپراتورها و خبرنگاران در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، محمد رضایی اظهار کرد: این برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با در اولویت قرار دادن گردشگری برای حل مشکل بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است که اخیرا در بازدید معظم‌ له از خراسان شمالی نیز تاکید جدی بر این موضوع داشتند.

وی افزود: گردشگری طبیعی و تاریخی خراسان جنوبی این ظرفیت را دارد تا استان را متحول کند اما نکته اینجاست که تمام دستگاه‌های اجرایی، برای رسیدن به نقطه مطلوب در توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری علاوه بر ارائه تسهیلات باید به این اداره کل کمک کنند تا ظرفیت گردشگری استان به ویژه در حوزه طبیعت‌گردی (کویرنوردی) بهبود یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی تصریح کرد: آشنا کردن فعالان صنعت گردشگری کشور با قابلیت‌های گردشگری طبیعی استان سبب رونق گردشگری خراسان جنوبی می‌شود.

رضایی ادامه داد: این تور همایش ویژه کویرهای خراسان جنوبی بوده و جاذبه های کویری استان از جمله کویر و سایت نجوم سه قلعه سرایان، کویر همت آباد زیرکوه و کویر دهسلم نهبندان محور این بازدید است.

وی یادآور شد: 40 نفر از توراپراتورها و خبرنگاران حرفه ای کشور از 19 تا 23 آبان‌ماه امسال این مناطق کویری را مورد بازدید قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول