اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر یک روزه به تهران صورت گرفت

بازدید خبرنگاران اردبیل از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

خبرگزاری فارس: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان اردبیل جمعی از خبرنگاران این استان از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تهران بازدید کردند.

بازدید خبرنگاران اردبیل از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این سفر یک روزه حدود 20 نفر از خبرنگاران استان اردبیل اعم از زن و مرد با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان چگونگی برگزاری آن قرار گرفتند.

خبرنگاران استان اردبیل در جریان این بازدید با حضور در غرفه‌های مختلف با توان رسانه‌ای و خبری کشور آشنا شده و بیش از گذشته در جریان روند خبررسانی قرار گرفتند.

تعدادی از خبرنگاران فعال خبرگزاری‌های استان نیز با حضور در غرفه‌های مربوط به دفاتر مرکزی خود در تهران به دیدار و گفت‌و گو با آنها پرداخته و سعی کردند نسبت به بخش‌های مختلف تولید و انتشار اخبار آگاهی کسب کنند و در جریان روند فعالیت خبرگزاری‌های مربوط به خود قرار گیرند.

همچنین تعدادی از خبرنگاران فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و با حضور در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزش خبرنگاری از این کارگاه‌ها استفاده کردند تا بیش از گذشته توانمندی‌های خود را در روند کار رسانه‌ای ارتقا دهند.

بر پایه این گزارش،در بین استان‌های شرکت کننده استان اردبیل نیز  غرفه‌ای را در این نمایشگاه برپا کرده بود که چندان در جای مناسبی قرار نداشت.

بر اساس این گزارش در استان اردبیل حدود 30 نشریه مجوز انتشار دارند که نیمی از این نشریات فعال بوده و حدود 200 خبرنگار نیز در این استان در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/زا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول