اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

خبرنگاران افتخاری بسیج، به فنون خبرنگاری مجهز شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: خبرنگاران افتخاری بسیج در تنظیم و تولید خبر باید به علوم و فنون خبرنگاری نوین مجهز شوند.

خبرنگاران افتخاری بسیج، به فنون خبرنگاری مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج استان فارس که به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران افتخاری بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی و هیچ‌گونه توقعی با مجاهدتی مثال‌زدنی در خدمت بسیج هستند.

وی با اشاره به ایام عید غدیر گفت: ولایت‌مداری و عزتمندی ما از غدیر شروع می‌شود و موضوع غدیر مربوط به تمام نسل‌ها و زمان‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس افزود: قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت دو گوهر گران‌قدر و گران‌سنگ هستند که هر کس به این دو متوسل شود عاقبت به خیر می‌شود.

حاجی زاده با اشاره به سنت و سیره اهل بیت(ع)، تصریح کرد: افتخار و سربلندی ما در این دنیا و آخرت از اهل بیت علیهم‌السلام است و اگر قرار باشد در کنار حوض کوثر با اهل بیت محشور شویم باید این دو ثقل اکبر یعنی قرآن و اهل بیت(ع) را رها نکنیم.

وی با استناد به آیات و روایات گفت: فلسفه اصلی غدیر اکمال دین و اتمام نعمت الهی است که اگر اتفاق نمی‌افتاد دین الهی کامل نمی‌شد.

حاجی زاده با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر ابراز داشت: نباید در برابر توطئه‌های دشمن خاموش باشیم بلکه باید با تمام وجود و با بصیرت در مقابل دسیسه‌ها و هجمه‌های او بایستیم.

وی تقویت و انسجام‌بخشی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج را از اولویت‌ها دانست و اضافه کرد: تمام خبرنگاران افتخاری بسیج در تنظیم و تولید خبر باید به علوم و فنون خبرنگاری نوین مجهز باشند.

در ادامه رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اهمیت بسیج در تمام صحنه‌ها گفت: از روزهای نخست پیروزی انقلاب که امام راحل با تدبیر حکیمانه خود نهال طیبه بسیج را در این مرز و بوم کاشتند، هر زمان و هرکجا مشکلی برای مملکت پیدا شده چشم امید همگان به بسیج بوده است.

محمود کشفی افزود: بسیج در هر حال یاریگر انقلاب اسلامی، کشور و بالاخره حلال مشکلات بوده و در زمان حاضر نیز که دشمن با تمام توان به میدان آمده و به ما چنگ و دندان نشان می‌دهد آنچه موجب ترس او می‌شود، همین حضور آگاهانه بسیج است.

این مسئول در تبیین وظیفه اهالی رسانه و قلم به دستان گفت: ما باید خود را مجهز کرده تا بتوانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم و انقلاب را پیش ببریم.

وی نخستین قدم در این راه را آموزش دانست و گفت: هر کاری آموزش ویژه خود را دارد، همان‌گونه که یک رزمنده باید به فنون جنگ و سلاح‌های گوناگون آشنا باشد یک خبرنگار نیز باید تمام فنون و رموز کار خبرنگاری را بداند، تجهیزات را بشناسد و اصول حرفه‌ای را آموزش ببیند.

کشفی در پایان با تجلیل از زحمات خبرنگاران افتخاری بسیجی گفت: خبرنگاران افتخاری بسیجی با یاری خدا و فراگیری آموزش‌های لازم می‌توانند در ایجاد روحیه امید و شادی، همدلی و وحدت، صداقت و جذب اعتماد در جامعه قدم‌های موثری را بردارند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول