اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

امنیت کامل در مرزهای استان کرمانشاه حاکم است

خبرگزاری فارس: سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه امنیت در مرزهای استان کرمانشاه حاکم است، افزود: در این استان از اول سال تاکنون هیچ‌گونه حادثه تروریستی رخ نداده است.

امنیت کامل در مرزهای استان کرمانشاه حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اظهار کرد: قدرت کشف توسط نیروی انتظامی در استان کرمانشاه رشد قابل توجهی داشته است‌.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه استان کرمانشاه در همه شاخص‌های انتظامی رشد داشته است، تصریح کرد: آموزش، ایجاد ساختارهای جدید انضباطی، امنیت و... از جمله این شاخص‌ها است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بر مرزها کنترل مناسب وجود دارد و امنیت در مرزهای استان حاکم است، افزود: در استان کرمانشاه از اول سال تاکنون هیچ‌گونه حوادث تروریستی رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه سال 91 به عنوان یکی از امن‌ترین سال‌ها شناخته شده است، گفت: بر اساس آمارها کم‌ترین حوادث ناامنی و تروریستی در این شش ماهه رخ داده است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه تمامی جرایم خشن، تروریستی، امنیتی و خشن از جمله قتل، سرقت مسلحانه، شرارت، آدم‌ربایی و ... کاهش‌های قابل‌ توجهی داشته است گفت: این در حالی است که برابر نظرسنجی مراکز دانشگاهی در همه استان‌ها احساس امنیت افزایش یافته و حتی در برخی مناطق که قبلاً ناامن بوده‌اند، این نسبت دو چندان بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت نیروی انتظامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در کشور شاهد کاهش جرائم هستیم‌.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی خود می‌داند که نقص‌هایی نیز دارد خاطرنشان کرد: کشور از بهترین شاخص‌های امنیتی برخوردار است و این در حالی است که دشمن می‌خواهد با توطئه‌های امنیتی، سیاسی و فرهنگی مختلف کشور ایران را ناامن نشان دهد.

وی امنیت برقرار شده در جامعه امروز ایران را امنیتی هوشمند دانست و گفت: نباید با سیاه‌نمایی به توطئه‌های دشمن دامن زد.

وی گفت: نیروی انتظامی باید تلاش کند در مسیر درست و مدار خود قرار گیرد و در این راستا با تقویت دینداری و ایمان از مسیر عدالت خارج نشود.

احمدی‌مقدم خطاب به نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی نباید در این لباس خیانت کند و از حدود شرعی خارج شود.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان برقرارکننده امنیت کشور حق ندارد قانون را به هر قیمتی تغییر دهد.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول