اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

برخورد نیروی انتظامی با قمه‌زنی در اماکن عمومی/ شناسایی مناطق جرم‌خیز در ماه محرم

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی در ماه محرم با پدیده قمه‌زنی برخورد می‌کند.

برخورد نیروی انتظامی با قمه‌زنی در اماکن عمومی/ شناسایی مناطق جرم‌خیز در ماه محرم

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته به منظور تامین امنیت دسته‌های عزاداری در کنار عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پاسداری از قداست برنامه‌های ماه محرم از وظایف نیروی انتظامی محسوب می‌شود، افزود: پیشگیری از قمه‌زنی برخی افراد جامعه از دیگر ماموریت‌های این نیرو است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان ایجاد تعامل با هیئت امنای مساجد و تکایا را از برنامه‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود:‌ برقراری نظم و انضباط در دسته‌های عزاداری از دیگر ماموریت‌های این نیرو است.

وی از اجرای طرح‌های مختلف از سوی نیروی انتظامی همزمان با حرکت دسته‌های عزاداری در زنجان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به ویژه در هشتم، نهم، دهم و یازدهم ماه محرم اجرا می‌شود.

*شناسایی مناطق جرم‌خیز در ماه محرم

موسوی شناسایی مناطق جرم‌خیز را از دیگر ماموریت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: تحت کنترل قراردادن سارقان و مجرمان در طول این ماه به صورت ویژه از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی بر ضرورت ایجاد روحیه همدلی درمیان دسته‌های عزاداری تاکید کرد و یادآور شد: پیش‌بینی مسیرهای حرکت دسته‌های عزاداری و برقراری امنیت لازم از دیگر ماموریت‌های این نیرو محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در طول ماه محرم عبور و مرور وسایل نقلیه در زمان حرکت دسته‌های عزاداری کنترل می‌شود، افزود: ایجاد نظم ترافیکی از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی از حضور نیروی انتظامی در برنامه‌های عزاداری ماه محرم خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در کنار ایجاد امنیت و نظم در جامعه در مراسم‌های مختلف حضور گسترده دارد.

موسوی بر ضرورت اطلاع‌رسانی دسته‌های عزاداری از زمان اجرای برنامه‌های مختلف به ویژه حرکت دسته‌ها تاکید کرد و گفت: باید مسئولان دسته‌های عزاداری همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت در جامعه نیازمند همکاری جدی مردم با نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی در عمل به ماموریت‌های خود نیازمند همکاری مردم است.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول