اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان:

پیشگیری از جرم نیازمند برنامه‎ریزی جامع است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان گلستان پیشگیری از وقوع جرایم را سرلوحه فعالیت‎های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری از جرم نیازمند برنامه‎ریزی جامع هستیم.

پیشگیری از جرم نیازمند برنامه‎ریزی جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان،‌ سیدمحمود میرفیضی در جلسه فرماندهان و مسئولان انتظامی با تأکید بر توجه جدی فرماندهان به مقوله نظم و انضباط اظهار داشت: مجری نظم و قانون باید نماد واقعی نظم و قانونمداری در جامعه باشد.

وی خدمت به مردم و مقابله با قانون‎شکنان را از وظایف پلیس دانست و اذعان داشت: ارتباط تنگاتنگ مردم با پلیس نشانگر اعتماد آن به مجموعه نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان پشتیبانی مردم از پلیس را مشارکت نامید و گفت: رعایت مقررات از سوی مردم به منزله مشارکت آنان در تولید امنیت جامعه است.

وی پیشگیری از وقوع جرایم را سرلوحه فعالیت‎های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری از جرم نیازمند برنامه‎ریزی جامع هستیم.

میرفیضی داشتن شناسنامه مدون فرهنگی از جامعه هدف را یکی از ضروریات برنامه‎ریزی برای پیشگیری از جرم بیان کرد و اظهار داشت: اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از ناهنجاری‎های اجتماعی بدون مشارکت و اتفاق نظر همه سازمان‎های درگیر با هنجارسازی اجتماعی اقدامی مقطعی و کم اثر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر تعامل همه سازمان‎ها و نهادها در پیشگیری از وقوع جرایم تصریح کرد: امنیت پایدار و تلاش برای صیانت از این موهبت الهی باید با مشارکت همه سازمان‎ها و نهادها صورت گیرد و پلیس به تنهایی قادر نخواهد بود امنیت مطلوبی را در جامعه حاکم کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس امروز به موازات تغییر در عرصه‎های زندگی، مسائل و مشکلات اجتماعی را با نگاهی علمی دنبال می‎کند اظهار داشت: پلیس امروز باید هوشمند و یادگیرنده باشد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تأکید بر توجه جدی فرماندهان و مسئولان انتظامی به مقوله نظم و نظم‎پذیری در فعالیت‎ها و ماموریت‎های نیرو خاطر نشان کرد: مجری نظم و قانون خود باید نماد واقعی نظم و قانونمداری باشد و آن را تا پایین‌ترین راه در سرلوحه مأموریت‎های خود قرار دهد.

انتهای پیام/2307/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول