اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

بررسی علت مرگ ستار بهشتی / با مقصرین برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: علت مرگ ستار بهشتی در دستور کار نیروی انتظامی است.

بررسی علت مرگ ستار بهشتی / با مقصرین برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار رادان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: برای بررسی علت مرگ ستار بهشتی تیمی در نیروی انتظامی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف این قضیه بررسی می‌شود، افزود: ابعاد مختلف بیرونی و داخلی این موضوع بررسی و نتیجه لازم ارائه می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره اینکه با اعلام نظر پزشکی قانونی بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت می‌گیرد، افزود: در صورت کوتاهی از سوی نیروی انتظامی با مقصرین برخورد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم برنامه‌های خاصی از سوی نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

سردار رادان با بیان اینکه طرح‌های نیروی انتظامی در قالب طرح‌های انتظامی و امنیتی اجرا می‌شود، افزود: سهولت در امر ترافیک نیز از برنامه‌های نیروی انتظامی در این ماه است.

وی با اشاره به همکاری هیئت‌های مذهبی با همیاری پلیس‌یاران محرم تصریح کرد: تامین امنیت هیئت‌های مذهبی و مردم در دستور کار قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش دو برابری پلیس‌یاران محرم در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به افزایش هیئت‌های مذهبی و لزوم پیوند بیشتر پلیس با هیئت‌های مذهبی این افزایش صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پکیج نیروی انتظامی در زمینه انسداد مرزها خبر داد و افزود: این پکیج در حال حاضر در مرزهای شمال‌غرب و جنوب شرق شامل پایگاه‌ها، برجک‌ها، انسداد کانال‌ها، سیم‌خاردار، خاکریز، دیوارکشی و کنترل‌های الکترونیکی و الکترو اپتیک اجرایی می‌شود.

سردار رادان با بیان اینکه در حال حاضر بخش‌هایی از مرزهای سیستان‌وبلوچستان تجهیز شده است، افزود: هر جا که کنترل مطلوبی انجام شده است، اتفاقات کمتری به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: در شمال‌غرب، بخشی از جنوب و جنوب شرقی و دریا زیر پوشش نیروی انتظامی قرار دارد.

سردار رادان با بیان اینکه در ماه محرم با همکاری هیئت‌های مذهبی از پدیده قمه‌زنی جلوگیری می‌شود، افزود:‌ خوشبختانه مردم به این باور رسیده‌اند که عزاداری برای امام حسین (ع) جدای از قمه‌زنی است.

وی با اشاره به اینکه پدیده قمه‌زنی موجب سوءاستفاده دشمنان می‌شود، افزود: چنین پدیده‌هایی موجب ارائه چهره‌ای دیگر از دین می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آگاه‌سازی مردم را از برنامه‌های نیروی انتظامی برای مقابله با قمه‌زنی عنوان کرد و گفت: مقابله با چنین پدیده‌ای از برنامه‌های این نیرو است.

وی از آمادگی نیروی انتظامی برای اجرای طرح‌های مختلف برای برگزاری انتخاباتی مطلوب در کشور خبر داد و گفت: نیروی انتظامی آماده برقراری امنیت انتخابات سال آینده کشور است.

سردار رادان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فضای سالم برای حضور مردم در انتخابات مهیا شود، افزود: جلوگیری از اقدامات ناهنجار از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

**کاهش برخی اقلام قاچاق در کشور 

وی از مقابله نیروی انتظامی با پدیده مضموم قاچاق خبر داد و گفت: این نیرو با کالای قاچاق به عنوان پدیده‌ای که به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، مقابله می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کاهش برخی اقلام قاچاق در کشور خبر داد و یادآور شد: در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی احتکار را عملی بر خلاف جریان مصالح مردم دانست و گفت: موضوع اقتصادی از نظر نیروی انتظامی موضوعی امنیتی نیست.

سردار رادان با اشاره به فعالیت برخی موسسات مالی و اعتباری تصریح کرد: برخی از این موسسات صلاحیت فعالیت را نداشتند که از طریق بانک مرکزی اعلام شده است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول