اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آبیک:

هیئت‌ها با همیاران محرم تعامل داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک بر همکاری و تعامل هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک با همیاران پلیس در عزاداری ماه محرم تأکید کرد.

هیئت‌ها با همیاران محرم تعامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی در گردهمایی روحانیون،‌ مداحان و هیئت‌های مذهبی ویژه محرم شهرستان آبیک صبح امروز در سالن سمائیان گفت: خوشبختانه با بررسی‌های به عمل آمده، مراسم عزاداری‌های ماه محرم سال گذشته شهرستان آبیک از نظر امنیتی، ترافیکی و انتظامی رضایت‌بخش بوده است.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز مراسم عزاداری با شور و شکوه خاص و بدون هیچ‌گونه مشکلی در شهرستان آبیک برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: برای هر هیئت مذهبی سه همیار محرم و در هیئت‌های مذهبی بزرگ‌تر تا هفت همیار محرم پیش‌بینی کرده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک بر پرهیز از آوردن علامت‌ها و شمایل، قمه زنی و اختلافات از سوی هیئت‌های مذهبی در مراسم عزاداری تأکید کرد و گفت: امسال برای نخستین بار و به طور آزمایشی هیئت‌های مذهبی به طور متمرکز در روز تاسوعا و عاشورا اجتماع خواهند کرد.

خدایی تصریح کرد: ضروری است که در اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک با استفاده از بهترین مداحان، عزاداری مطلوب و در شأن امام حسین (ع) برگزار شود.

وی با بیان اینکه در بلوار اصلی شهر آبیک تغییراتی صورت گرفته، افزود: می‌طلبد که هیئت‌های مذهبی در مسیر حرکت خود انسجام و نظم را رعایت کرده و همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه ترافیکی هیئت‌های مذهبی باید مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار داده و در زمینه پخش نذورات با خودرو با نیروی راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک بیان کرد: فرم هشدارهای انتظامی به هیئت‌های مذهبی داده می‌شود تا به مردم نکات لازم در زمینه پیشگیری از سرقت ارائه شود.

انتهای پیام/77006/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول