اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی موجب ماندگاری این نیرو شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حرکت ماندگاری در زمینه نرم‌افزاری و اقدامات فرهنگی از سوی نیروی انتظامی در استان انجام شده است.

اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی موجب ماندگاری این نیرو شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: رفاقت، صمیمیت، همدلی و وفاق مطلوب نیروی انتظامی در دوران خدمت سردار شرفی موجب تقویت شاخص‌های استان در بخش‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه ارتباط نزدیک با مردم، تشکل‌ها، مساجد و حسینیه‌ها موجب کسب موفقیت‌های مطلوب برای نیروی انتظامی در استان زنجان شده است، خاطرنشان کرد: وحدت فعالیت در مجموعه نیروی انتظامی موجب ارائه عملکرد مطلوب بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اقدامات نیروی انتظامی موجب اجرای پروژه‌های مختلفی در استان زنجان شده است، افزود: حرکت ماندگاری در زمینه نرم‌افزاری و اقدامات فرهنگی از سوی نیروی انتظامی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه به برکت اقدامات انجام شده استان زنجان از استان‌های امن کشور است، افزود: ارتقای شاخص‌های مختلف انتظامی و امنیتی به برکت این تلاش‌ها صورت گرفته است.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با گله‌مندی از عدم دعوت مسئولان استان به مراسم تودیع سردار شرفی تصریح کرد: به پاس خدمات ارزشمند این سردار در استان زنجان جلسات صبح استانداری برای حضور فرمانداران و شورای تامین استان در این جلسه کنسل شده است.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی فرمانده نیروی انتظامی از اتفاقات مهم برای استان محسوب می‌شود، افزود: استان تحت هیچ شرایطی راضی به جابه‌جایی سردار شرفی نبود.

استاندار زنجان با اشاره به تلاش‌های صادقانه سردار شرفی در استان زنجان تصریح کرد: برای قدردانی از تلاش، ایثار و فداکاری وی در استان، مسئولان در این جلسه حضور یافته‌اند.

وی با بیان این صالحی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، افزود: از ظرفیت‌های وجودی وی در استان به نحو مطلوبی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول