اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف مقابله با سرقت تأسیسات برقی

رزمایش مشترک نیروی انتظامی و شرکت برق قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش مشترک نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به منظور پیشگیری و مقابله با سرقت در شبکه‌ها و تأسیسات برق در این استان برگزار شد.

رزمایش مشترک نیروی انتظامی و شرکت برق قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این رزمایش که ظهر امروز در محل نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهار کرد: برق یک زیرساخت مهم و اساسی برای تمام زیر ساخت‌های جامعه است و به عنوان محور توسعه که ضریب نفوذ و تأثیرگذاری آن در تمام حوزه‌ها خودنمایی می‌کند که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

یوسف جبارزاده تصریح کرد: تأمین برق برای مردم و مراکز کشاورزی، صنعتی و خدمات‌رسان استان قزوین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از تلاش شبانه‌روزی همکارانش برای تأمین برق پایدار و بدون خاموشی برای همه مصرف کنندگان خبر داد و از مردم خواست موارد مشکوک را در خصوص تأسیسات برقی سریعا به نیروی انتظامی و واحد عملیات و اتفاقات شرکت برق گزارش دهند.

در این مراسم همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب نیز به سرقت از تأسیسات برق با شروع فصل سرما اشاره کرد و گفت: سرقت از برق و تأسیسات برقی باعث اختلال در نظم عمومی و اقتصادی جامعه می‌شود.

به گفته جعفری‌نسب محورهای مختلف این آسیب شناسایی شده تا با یک هم‌افزایی و هماهنگی صورت گرفته، ارتقای سطح امنیت برق استان را شاهد باشیم.

جعفری‌نسب از حضور فعال و شبانه‌روزی برای پوشش انتظامی  تأسیسات و شبکه‌های برق استان قزوین خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: در هفت ماه نخست امسال 277 مورد سرقت و 293 کشف در صنعت برق استان داشته‌ایم و 577 سارق نیز در این زمینه دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول