اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

ماموریت نیروی انتظامی با اعلام نیازهای مردم مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: مردم مسیر ماموریت نیروی انتظامی را با اعلام نیازهای خود مشخص می‌کنند.

ماموریت نیروی انتظامی با اعلام نیازهای مردم مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعامل مطلوب مردم با نیروی انتظامی موجب تبدیل استان زنجان به یکی از استان‌های امن کشور شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی موجب ارتقای سرمایه‌های اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: استان زنجان از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم مسیر ماموریت نیروی انتظامی را با اعلام نیازهای خود مشخص می‌کنند، افزود: همکاری مردم با مسئولان انتظامی موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود هیئت‌های مذهبی از سرمایه‌های ملی استان زنجان محسوب می‌شود، یادآور شد: باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

صالحی تسهیل فضا برای عزاداری مردم زنجان را از ماموریت نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: همکاری با هیئت‌های مذهبی از برنامه‌های این نیرو است.

وی بر ضرورت جلوگیری از اجرای برنامه‌هایی با رنگ و بوی خرافه‌پرستی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های مذهبی استان باید به دور از خرافه‌پرستی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان رسانه‌ها را حلقه اتصال نیروی انتظامی به مردم عنوان کرد و گفت:‌ ارتباط با رسانه‌ها موجب ارتقای خدمات به مردم می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول