اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

ناجا از تجارب بازنشستگان به عنوان غنیمتی ارزشمند بهره می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تجارب کارکنان بازنشسته نیروی انتظامی غنیمتی ارزشمند برای ناجاست که از آن بهره می‌گیرد.

ناجا از تجارب بازنشستگان به عنوان غنیمتی ارزشمند بهره می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی انتظامی ایلام اظهار داشت: کارکنان ناجا با کوله‌باری از توانمندی و تجربه بازنشسته می‌شوند.

وی ادامه داد: خدمت در نیروی انتظامی جزو مجاهدت‌های در راه خدا محسوب شده و هر فردی که 30 سال در این لباس به مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده در واقع در راه خدا مجاهدت کرده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این دستگاه انتظامی به سهم خود قدر این مجاهدت‌ها را دانسته و از خیل عظیم بازنشستگان این نیرو تقدیر و تجلیل می‌کند.

دولتی تصریح کرد: البته خدمت در نیروی انتظامی پایانی نداشته بلکه نیروهای این دستگاه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در دوران بازنشستگی ترویج دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این دستگاه انتظامی در راستای تکریم بازنشستگان ناجا از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راستا برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: در هفته تکریم از بازنشستگان و همچنین هفته گرامی‌داشت خانواده برنامه‌های متنوعی از سوی فرماندهی انتظامی استان ایلام تدوین و اجرایی شده است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول