اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی لرستان:

اعضای باند 3 نفره زورگیری در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: اعضای باند سه نفره زورگیری که اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی لرستان در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای باند 3 نفره زورگیری در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌سانی فرماندهی انتظامی لرستان، قدرت‌الله دالوند گفت: این گروه سارق در آخرین سرقت خود مبلغ 92 میلیون ریال وجه نقد را به زور تهدید و ارعاب از یک شهروند خرم‌آباد گرفته بودند.

به گفته وی مالباخته در تشریح نحوه سرقت به پلیس گفته که یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین در یکی از محلات شهر خرم‌آباد وی را دوره کرده و با زور و تهدید مبلغ 92 میلیون ریال وجه نقد دریافتی وی از بانک را سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان افزود: ماموران مبارزه با سرقت آگاهی استان با تشکیل اکیپی از ماموران مجرب و با شگردهای خاص پلیسی و هماهنگی مقام قضایی موفق شدند، یکی از سه سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

به گفته دالوند این سه نفر با شناسایی طعمه‌های خود و تعقیب آنها در مناطق خلوت شهر اقدام به تهدید فرد کرده و وجه نقد وی را به سرقت می‌بردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول