اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

دشمن به فتنه‌انگیزی روی آورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: دشمن از مقابله با کشورهای اسلامی ناامید شده است و به این دلیل در تلاش است تا فتنه جدیدی اجرا کند و باید بسیار در این باره هوشیار بود.

دشمن به فتنه‌انگیزی روی آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سیدمحمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز در خطبه‌های نماز عیدقربان در این شهرستان اظهار داشت: استکبار جهانی برای فتنه انگیزی در کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی کرده است و به این دلیل باید کوشید تا این خدعه دشمنان نیز خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از رویارویی با ملت‌های اسلامی ناامید شده است، تاکید کرد: دشمن از رویارویی با ملت‌های مسلمان ناامید شده است و به این دلیل در حال فتنه انگیزی بین مسلمانان و ایجاد تفرقه فرقه‌ای بین مردم مسلمان کشورهای اسلامی است و باید در این باره هوشیار بود.

قاضی تاکید کرد: پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج نشان از هوشیاری و عمق تحلیل صحیح از شرایط کنونی جامعه اسلامی است و به این دلیل همه مسلمانان باید بکوشند تا دشمنان اسلام را از رسیدن به اهداف خود مایوس کنند.

 

*مخالف دخالت خارجی در سوریه هستیم

امام جمعه شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور سوریه باید به دست مردم این کشور رقم بخورد و به این دلیل مخالف هرگونه دخالت خارجی در این کشور هستیم.

وی تاکید کرد: آتش‌بس موقت در این کشور مورد حمایت همه دوستداران کشور سوریه است و از این اتفاق در روز عید قربان حمایت می‌کنیم.

قاضی دزفولی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی سوریه بسیار حساس است و همه کشورهای همسایه برای برقراری نظم در این کشور کمک کنند.

وی افزود: دشمن برای مخدوش کردن چهره ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده است و به این دلیل در حال اجرای برنامه‌های تبلیغاتی خود است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با ارائه تحلیلی از شرایط کنونی جامعه جهانی تاکید کرد: دشمن در شرایط کنونی به دنبال ترتیب دادن جنگ‌های داخلی در کشورهای منطقه است.

 

*رژیم صهیونیستی گستاخی کرده است

قاضی خاطرنشان کرد: شرایط در منطقه بسیار ملتهب است و به این دلیل همه تحرکات سیاسی باید با تدبیر خاصی انجام شود زیرا وضعیت حساسی در کشورهای منطقه حکم‌فرماست.

وی تاکید کرد: با بمب‌گذاری که در لبنان انجام شده است این کشور بسیار ملتهب شده است و باید هوشیار بود که دشمن از لبنان آرام دچار صدمه شده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی با حمله به سودان بار دیگر گستاخی خود را نسبت به کشورهای اسلامی آغاز کرده است که شایسته است در شرایط کنونی به این غده سرطانی درس فراموش نشدنی داد.

 

*دزفول قدمت تاریخی زیادی دارد

قاضی خاطرنشان کرد: شهرستان دزفول دارای قدمت بسیار زیادی است و به این دلیل دفتر یونسکو در ایران پس از تهران در دزفول تاسیس شده است.

وی تاکید کرد: امضا تفاهم‌نامه بین یونسکو و دانشگاه جندی‌شاپور دزفول موفقیتی بزرگ برای این شهرستان به شمار می‌آید و باید در راستای تقویت داشته‌های فرهنگی در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول