اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو گروه تفحص سپاه:

دشمن ارزش‌ها را نشانه گرفته / با شناخت مراقب فتنه‌ها باشیم

خبرگزاری فارس: عضو گروه تفحص سپاه گفت: امروز دشمن با نشانه گرفتن ارزش‌ها و ولایت وارد جنگ با ملت ما شده است و ملت ایران باید با شناخت مراقب فتنه‌های دشمن باشد.

دشمن ارزش‌ها را نشانه گرفته / با شناخت مراقب فتنه‌ها باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، یادمان شهدای گمنام ملایر همزمان با اولین ساگرد شهدای غدیر در مسجد دانشگاه ملایر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اساتید، دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان در مسجد دانشگاه ملایر برگزار شد یکی از افراد گروه تفحص با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی کشور ما با یک انقلاب نوپا به رهبری امام(ره) شکل گرفته بود که در این راستا دشمنان تاب دیدن انقلاب را نداشتند و جنگ نابرابر را علیه ملت ما طراحی و توسط کشور عراق به کشور ما حمله کردند.

سید رضا موسوی گفت: تمام ملت‌های دنیا علیه ملت ایران بسیج شده بودند تا انقلاب اسلامی ایران را از پای درآورند که در این راستا ناموفق بودند و با رشادت و از خودگذشتگی جوانانی مواجه شدند که در برابر گلوله‌های دشمن جانانه ایستادند و امروز ملت ایران به واسطه این از خودگذشتگی‌ها امنیت و آسایش دارد.

وی هدف شهدا را از رفتن به میدان جنگ رضای خدا برشمرد و افزود: آنها کسانی بودند که نه برای شهرت و قدرت، بلکه برای دفاع از آب و خاک و رضای خدا جنگیدند و بسیاری از آنها گمنام به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

عضو گروه تفحص سپاه خطاب به دانشجویان و قشر جوان گفت: امروز ما در کنار مزار این امامزادگان عشق زندگی می‌کنیم و مبادا میثاق با شهدا را فراموش و برخلاف گفته‌ها و وصیت این عزیزان عمل کنیم.

وی عنوان داشت: شهدا در دامن شیرزنانی پرورش یافته بودند که یک لحظه از یاد خدا غافل نبوده و بدون وضو به فرزندانشان شیر ندادند و همین افراد در میدان بزرگ جنگ دشمنان را به زانو درآوردند در حالی که سلاحی جز توکل و ایمان به خدا نداشتند.

موسوی اظهار کرد: امروز دشمن با نشانه گرفتن ارزش‌ها و ولایت وارد جنگ با ملت ما شده است و ملت ایران باید با شناخت مراقب فتنه‌های دشمن باشد.

وی ابراز داشت: ما نباید حوادث سال 88 که دشمن درست خط ولایت را نشانه گرفته بود را فراموش کنیم چراکه توطئه دشمن هیچ وقت تمامی ندارد و ما باید با پیروی از خط ولایت که همان خط اهل بیت است اجازه جسارت به ولایت و خون‌های پاک شهدا را ندهیم.

عضو گروه تفحص سپاه پاسداران گفت: ما با پشت کردن به فرهنگ غلط غرب باید در تقویت ارزش‌های اسلامی از جمله رعایت حجاب، حیا و عفت خود بکوشیم.

در ادامه این مراسم نیز مادر شهید، محمد حسینی یکی از شهدای حادثه غدیر به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت.

شهدای غدیر در آبان ماه سال گذشته در یکی از مراکز سپاه پاسداران به شهادت رسیدند.

در ادامه نیز پس از اجرای چند برنامه، از سه تن از مادران شهدا تقدیر شد و حاضران با حضور در یادمان شهدای گمنام ملایر با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و نام شهدا را گرامی داشتند.

سه تن از شهدای گمنام در دانشگاه ملایر دفن هستند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول