اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

ساکتین فتنه کارگردانان جنگ انتخابات آینده هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: سران فتنه و ساکتین زمان فتنه کارگردانان جنگ انتخابات آینده هستند.

ساکتین فتنه کارگردانان جنگ انتخابات آینده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی‌خاتمی ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان زنجان، اظهار کرد: جنگ اقتصادی، فرهنگی و نرم به عنوان جنگ تمام عیار دشمنان در برابر نظام جمهوری است.

وی با بیان اینکه دادن اطلاعات درست به جامعه موجب بصیرت‌افزایی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید برای بصیرت‌‌افزایی مردم، اطلاعات درست به جامعه ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هنوز اسرار دوران دفاع مقدس به خوبی به جامعه ارائه نشده است، یادآور شد: باید ارزش‌های این دوران به جامعه ارائه شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات رئیس جمهوری در خرداد ماه سال آینده خاطرنشان کرد: پیشرفت ایران اسلامی و بیداری اسلامی کشورهای جهان موجب خشم دشمنان از نظام جمهوری اسلامی شده است.

احمدی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی از هشت ماه مانده به زمان انتخابات ریاست جمهوری سناریوی خود را که در فتنه سال 88 آغاز شده بود را هنوز برای انتخابات آینده پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های دشمنان برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات آینده یادآور شد: دشمنان نظام از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را برای انتخابات آغاز کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید نیروها و دستگاه‌های نظارتی باید برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه داشته باشند، خاطرنشان کرد: سران فتنه 88 توطئه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جامعه در حال حاضر درگیر گروه‌های سیاسی، کاهنان حزبی و جناحی است، افزود: باید جامعه را از چنین برنامه‌هایی دور کرد.

**قانون هدفمندی یارانه‌ها در غوغای ارز و طلا ذبح می‌شود

احمدی با اشاره به توقف مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: قانون هدفمندی یارانه‌ها در غوغای امروز ارز و طلا ذبح می‌شود.

وی با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه‌ها با زحمت و حوصله بی‌نظیر مردم تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: اجرای این قانون به نفع همه جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها میلیاردها دلار هزینه شده است، افزود: این قانون باید با جدیت به سرانجام برسد.

احمدی با اشاره به صرفه‌جویی 60 میلیون لیتری سوخت با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: توقیف این طرح موجب رسیدن سودهای کلان به برخی‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه صادرات 1.5 میلیارد دلاری انرژی از موفقیت‌های این طرح است، افزود: این رقم صادرات باید در 13 سال آینده محقق می‌شد که امروز با اجرای این قانون محقق شده است.

*رشد 400 درصدی برنامه‌های بهزیستی کشور

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از رشد 400 درصدی برنامه‌های بهزیستی کشور خبر داد و گفت: نسبت به دوره‌های گذشته این رشد در ارائه خدمات به مردم بی‌نظیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از نیازهای اصلی برای جلوگیری از فتنه‌های دشمنان در انتخابات سال آینده پناه بردن به ولایت فقیه و توجه به فرامین وی است.

احمدی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نیروهای اصولگرا، بسیج، روحانیت و اقشار تاثیرگذار جامعه در انتخابات آینده تاکید کرد و یادآور شد: باید این افراد به صورت جدی وارد صحنه شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه در صورت توجه به برنامه‌های کاربردی نظام اسلامی از این پیچ با موفقیت می‌گذرد، افزود: باید مقتدرانه در این صحنه پای کار بود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول