اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

تحریم‌ها قادر به از پای درآوردن ایران نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان قادر به از پای در آوردن ایران نیست، گفت: این تحریم‌ها دشمنان را از پای در می‌آورد.

تحریم‌ها قادر به از پای درآوردن ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی در مراسم پایان یازدهمین دوره آموزشی سربازان مرکز آموزش فرعی صاحب‌الزمان(عج) گیلان در ستاد فرماندهی انتظامی استان به‌کار بستن موضوعات فرا گرفته در طول آموزش را موجب ارتقای شأن و منزلت سرباز و جایگاه نیروی انتظامی دانست.

وی تکریم ارباب رجوع را از ضرورت‌های رفتار سازمانی اعلام نامید و افزود: نیروی انتظامی به تناسب جایگاه ویژه‌ای که دارد و ارائه خدماتی که از طرف کارکنان این سازمان صورت می‌گیرد قابل قیاس با هیچ سازمان و اداره دیگری نیست.

فرمانده انتظامی گیلان با استناد فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه کسانی که در قالب نیروی انتظامی به دنبال آسایش و آرامش مردم هستند به مصداق مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند، ادامه داد: موقعیت فراهم شده برای سربازان افتخارآمیز بوده و ذخیره‌ای برای آخرت است.

وی، اوج کار نیروی انتظامی را استراحت و تفریح و مراودات اجتماعی اعلام کرد و یادآور شد: آرامش و امنیت موقعی در جامعه احساس می‌شود که کار و وظایف رنگ خدایی به خود می‌گیرد.

قائدرحمتی، امنیت جامعه را نشانه تلاش طاقت فرسای نیروی انتظامی نامید و تصریح کرد: نگهبانی که برای آرامش مردم باشد، کمتر از عبادت در راه خدا نیست.

وی اضافه کرد: زمانی که کار در راه خدا باشد همه چیز رنگ خدایی می‌گیرد و رضایت مردمی را نیز به دنبال دارد.

این مسئول درباره وضعیت فعلی کشور بیان کرد: از آنجا که ترفندهای مختلف دشمن از جمله جنگ تحمیلی به شکست انجامیده، اکنون به جنگ روانی روی آورده است اما دشمن نمی‌داند که پیروزی ما با تاسی از نهضت عاشورا و تبعیت از مقام عظمای ولایت بوده و تا انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) استمرار می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌های دشمنان قادر به از پای در آوردن ایران نیست، ابراز کرد: این تحریم‌ها دشمنان را از پای در‌می‌آورد.

قائدرحمتی اضافه کرد: تحریم‌های کنونی عرصه را برای دشمن تنگ‌تر کرده و بحرانی در کشورهای آنها ایجاد کرده است.

وی تردد مسافرت‌ها، نشاط و وضعیت اقتصادی مردمی را نشانه موفقیت و بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها در ایران دانست و یادآور شد: این ترفند به مثابه ترفندهای دیگر به شکست می‌انجامد.

رئیس پلیس گیلان دشمن‌شناسی را بهترین راه مقابله با آنها دانست و خاطرنشان کرد: با دشمن‌شناسی می‌توانیم توطئه آنها از جمله تفرقه‌افکنی، ایجاد یأس و ناامیدی و ضرورت زندگی تجملاتی را خنثی کنیم.

وی افزود: غرب از فرهنگ قرآنی و اسلامی ایران به دلیل اینکه الگو و موجب حرکتی اسلامی در جهان شده است، هراس دارد و به همین دلیل ترفندهای متعددی را علیه ایران طراحی می‌کند.

قائد رحمتی، تبعیت از مقام عظمای ولایت را تنها راه مقابله با استکبار و رمز موفقیت در جامعه نامید.

انتهای پیام/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول