اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

عنبرآباد قابلیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: این شهرستان قابلیت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری دارد و همه مدیران وظیفه خود می‌دانند به سرمایه‌گذاران توجه و از آنها حمایت کنند.

عنبرآباد قابلیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی دوشنبه شب در آیین افتتاح مجتمع تفریحی، گردشگری و اقامتی صبا عنبرآباد با حضور استاندار کرمان اظهار داشت: آنچه امروز به بهره‌برداری رسیده حاصل توجه مسئولان به سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

وی افزود: در این کار با پشتیبانی استاندار کرمان و مجموعه مدیران شهرستان بزرگترین مجتمع تفریحی و فرهنگی جنوب استان احداث شده است که می‌تواند در رونق اقتصادی منطقه نقش داشته باشد.

مشایخی خاطرنشان کرد: شهرستان عنبرآباد دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف از اینکه قطب کشاورزی جنوب کرمان است و در تولیدات مرکبات نیز مقام اول استان کرمان را به خود اختصاص داده است، دارد که در زمینه سرمایه‌گذاری قابلیت‌های فراوانی دارد.

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: وجود معادن شناسنامه‌دار در عنبرآباد نیز از دیگر ظرفیت‌های جنوب کرمان است و با فعال‌سازی این معدن تحولی عظیم در منطقه شاهد خواهیم بود.

مشایخی گفت: جا دارد از توجه استاندار کرمان و مجموعه معاونان استانداری و مدیران کل استان که توجه ویژه‌ای به احداث زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان و شهرستان عنبرآباد دارند، تقدیر کنم زیرا احداث و راه‌اندازی زیرساخت‌ها می‌تواند در توسعه منطقه نقش اثرگذاری داشته باشد.

فرماندار عنبرآباد گفت: مجموعه تفریحی و گردشگری صبا عنبرآباد که به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی گردشگری و اقامتی و پذیرایی در جنوب استان با زیربنای تاسیسات 3 هزار و 600 متر مربع در باغی به مساحت 30 هزار متر مربع احداث شده است.

مشایخی اظهار داشت: اعتبار آن توسط سرمایه‌گذار بومی شهرستان بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است که بخشی از آن تسهیلات بانکی از محل اعتبارات بنگاه‌های زودبازده در اختیار وی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: همه مدیران وظیفه خود می‌دانند در شهرستان به سرمایه‌گذاران توجه و از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول