اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد خبر داد

نخستین پارکینگ طبقاتی بجنورد در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد از اجرای نخستین پارکینگ طبقاتی بجنورد در مرکز این شهر خبر داد و گفت: این پروژه اکنون در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار بوده که به زودی مشخص خواهد شد.

نخستین پارکینگ طبقاتی بجنورد در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار

کیوان دژهوت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه دو سرمایه‌گذار بومی برای سرمایه‌گذاری در این طرح ورود کرده‌اند، اظهار کرد: طبیعتاً سرمایه‌گذار توانمند و دارای سرمایه برای شهرداری بجنورد اولویت دارد.

وی تصریح کرد: این پارکینگ طبقاتی در چهار طبقه در چهارراه مخابرات این شهر اجرا شده که با اجرا و تکمیل آن بخش زیادی از مشکل ترافیکی این شهر به ویژه در هسته مرکزی برطرف خواهد شد.

دژهوت با بیان اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری مختلفی توسط این مرکز خدمات‌رسان در حال انجام است، از پروژه هماگ، شهرک ناوک، بازار فروش آبزیان دریایی را از جمله این پروژه‌ها یاد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین برای بوستان‌های ملی باباامان و بش‌قارداش طرح‌های سرمایه‌گذاری وجود داشته که جزئیات آن در سایت شهرداری اعلام شده است.

شهردار بجنورد همچنین از برنامه راه‌اندازی کانکس‌های بوستان ملی بش‌قارداش خبر داد.

دژهوت تصریح کرد: راهبری این مراکز اقامتی کانکسی به زودی از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار خواهد شد.

وی آماده‌سازی و ایجاد راه دسترسی را از جمله وظیفه پیمانکار این مرکز برای راه‌اندازی مرکز اقامتی کانکسی این بوستان ملی برشمرد.

مرکز اقامتی کانکسی بوستان ملی بش‌قارداش پنج سال قبل توسط اداره کل میراث فرهنگی خراسان‌شمالی در یکی از ارتفاعات بالادست این بوستان به مناسبت هفته گردشگری استقرار و راه‌اندازی نمادین شده بود، لیکن تاکنون به دلایل نامعلوم افتتاح نشده و بنا به اعلام مسئولان شهرداری اخیراً مدیریت آن به شهرداری بجنورد محول شده است.

این بوستان ملی در شش کیلومتری جنوب بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول