اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر چین در دیدار با استاندار کرمانشاه:

آماده سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه هستیم

خبرگزاری فارس: سفیر جمهوری خلق چین در دیدار با استاندار کرمانشاه گفت: سفرهای مقامات بلندپایه 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین نشان از گسترش سطح همکاری بین دو کشور دارد.

آماده سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، یوهونگ یانگ در دیدار با استاندار کرمانشاه اظهار کرد: ما در این سفر قصد داریم که با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کرمانشاه آشنا شویم و این مزیت‌ها را به اطلاع سرمایه‌گذاران خود برسانیم.

یانگ با اشاره به روند توسعه‌ای کرمانشاه افزود: به استان کرمانشاه سفر داشته‌ام اما در این سفر توسعه و پیشرفت کرمانشاه را مشاهده کردم و کرمانشاه در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کرده است و این موضوع جای تبریک به مردم خوب و مدیریت توانمند استان دارد.

سفیر چین با بیان اینکه ما علاقمند به سطح گسترش همکاری‌ها در بخش‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی با کرمانشاه هستیم گفت: هم‌اکنون سطح روابط دو کشور ایران و چین بسیار گسترده است و ظرفیت‌های مناسبی برای گسترش این همکاری‌ها وجود دارد و سفرهای مقامات بلند پایه دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین نشان از گسترش سطح همکاری بین دو کشور دارد.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران از چین دیدن و با رئیس‌جمهور، نخست وزیر و رئیس مجلس کنگره چین دیدار داشتند و همچنین رئیس مجلس کنگره چین نیز امسال به ایران سفر و با مقامات ایران به گفت‌و‌گو نشست و به توافقات خوبی رسیدند و این سفرها منجر به افزایش سطح روابط بین دو کشور شده است.

سفیر چین ادامه داد: اراده خوبی برای توسعه گسترش سطح همکاری‌ها وجود دارد و این موضوع برای سرمایه‌گذاران و پیمانکاران چینی برای سرمایه‌گذاری در ایران به‌ویژه در استان‌هایی خاص و با پتانسیل ویژه مانند کرمانشاه بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کرمانشاه را به اطلاع سرمایه‌گذاران خود خواهیم رساند و آنها را با توجه به مزیت‌های موجود تشویق و ترغیب به سرمایه‌گذاری در این استان خواهیم کرد.

یوهونگ یانگ در پایان گفت: شرایط و بستر مناسبی در استان برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و ما آماده سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در این استان هستیم.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول