اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی مشهد مطرح کرد

ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای حمایت از صنف لوازم آرایشی و بهداشتی

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مشهد گفت: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری و رونق بخشیدن تولید از ضروریات این صنف در شرایط فعلی است.

ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای حمایت از صنف لوازم آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن اثنی عشری صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: برندسازی و تولید کالاهای آرایشی و بهداشتی تحت لیسانس با حفظ کیفیت و استانداردهای بین‌المللی از مهم‌ترین راهکارهای رشد و ارتقای بخش تولید است.

وی با اشاره به لزوم بهبود کیفیت محصولات داخلی عنوان کرد: بالا بردن کیفیت و حفظ مرغوبیت محصولات داخلی و همچنین عرضه در بسته­‌بندی­های زیبا با قیمت مناسب از دیگر اقدامات قابل اجرا برای ایجاد بازار رقابتی خواهد بود.

اثنی عشری یادآور شد: فرهنگ‌سازی و تبلیغ مورد قبول صدا و سیما و مطبوعات پیرامون شناخت و معرفی تولیدات داخلی و همچنین همکاری و مساعدت مسئولین با شرکت­های تولیدکننده در ارتباط با تهیه مواد اولیه موردنیاز از دیگر الزامات رونق بخش تولید به‌شمار می­آید.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مشهد افزود: در حال حاضر 85 درصد از لوازم آرایشی، 40 درصد از لوازم بهداشتی، 60 درصد از شوینده­ها و 95 درصد عطر و ادکلن موجود در بازار وارداتی هستند که با جذب سرمایه­گذاری در بخش تولید می­توانیم در تولید محصولات مورد نیاز خود پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

اثنی عشری در پایان خاطرنشان کرد: تغییر قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی از ابتدای سال با توجه به نوسانات نرخ ارز خارجی و گران شدن مواد اولیه، قابل پیش­بینی بوده است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول