اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 جابه‌‏جایی در ارشاد استان تهران

بهرانی به دماوند آمد / بصیرت به تهران رفت

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند معرفی شد.

بهرانی به دماوند آمد / بصیرت به تهران رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیین تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند برگزار شد.

در این مراسم که در سالن آمفی‌‏تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری «کوثر» دماوند برگزار شد، مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند و برخی از آنها به ایراد سخنرانی پرداختند.

رمضان بصیرت، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از همراهی و مساعدت مسئولان سایر نهادهای شهرستان دماوند در طول سال‏های خدمت در این مجموعه قدردانی کرد.

وی ادامه داد: خدمت به مردم شریف، ولایی و شهیدپرور سرزمین دارالمؤمنین، دماوند، برای همیشه افتخاری بزرگ برای من خواهد بود.

بصیرت اضافه کرد: شهرستان دماوند از دیرباز تاکنون خاستگاه مردمانی فرهنگی و فرهنگ‌‏دوست بوده و هست.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: هنر مردمان این دیار هرگز از ارزش‏های عرفانی و اسلامی به دور نمانده است.

در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش‏های چند ساله رمضان بصیرت و تودیع وی، «مهدی بهرانی» به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند معارفه شد.

بهرانی قبل از این به عنوان سرپرست حراست اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران فعالیت می‏کرد.

رمضان بصیرت نیز طی حکمی، خدمت خود را در پست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه می‏دهد.

انتهای پیام/67009/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول