اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش معرفی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش معرفی شد.

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش امام جمعه آبپخش صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش اظهار داشت: فرهنگ جایگاه رفیعی در جامعه دارد و هر چه فرهنگ جامعه پویاتر باشد شاهد رشد و توسعه همه جانبه آن خواهیم بود.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی خاطر نشان کرد: برترین فرهنگ، فرهنگ ناب اسلامی است و همه مسئولان باید برای رشد و توسعه فرهنگی جامعه تلاش خود را به‌کار گیرند.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: برترین الگوی فرهنگی برای جوامع بشری فرهنگ ناب اسلامی است، چون تمام جوانب زندگی فردی و اجتماعی افراد را به بهترین وجه بیان می‌کند و کرامت انسان‌ها در فرهنگ اسلامی جایگاه عظیمی دارد.

وی اضافه کرد: آبپخش توان و پتانسیل بالایی در زمینه فرهنگی و هنری دارد و مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌ دقیق برای رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی کوشا باشند.

بخشدار آبپخش نیز در این مراسم به پیشینه فرهنگی آبپخش اشاره کرد و اذعان داشت: آبپخش از دیرباز یکی از مذهبی‌ترین و با فرهنگ‌ترین شهرهای استان مطرح بوده و پیشینه فرهنگی درخشانی دارد و توانسته شخصیت‌های ممتاز فرهنگی و مذهبی را به جامعه اسلامی معرفی کند.

احمد خرم‌روز با اشاره به توانمندی این منطقه در عرصه‌های فرهنگی عنوان کرد: شهر آبپخش بیش از 15 هیئت عزاداری، سه گروه فعال نمایش و تئاتر و چند انجمن ادبی و هنری دارد و مردم این دیار با اعتقاد راسخ به مکتب اسلام علاقه فراوانی به هنر و کارهای فرهنگی مذهبی دارند.

این مسئول متذکر شد: مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش در برنامه‌ریزی‌های خود توجه بالایی به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دارند و توسعه و بهبود فضای فیزیکی مدارس و احداث مجتمع فرهنگی و هنری بخش از اقداماتی است که در این زمینه صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول