اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

ساختمان نمایندگی فرهنگ و ارشاد چرام افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی، فرماندار چرام و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و جمع کثیری از اهالی شهر چرام ساختمان نمایندگی فرهنگ و ارشاد این شهر افتتاح شد.

ساختمان نمایندگی فرهنگ و ارشاد چرام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی، فرماندار چرام و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، ساختمان نمایندگی فرهنگ و ارشاد چرام افتتاح شد.

آزاد خردمند در این مراسم با تقدیر از زحمات همه کسانی که برای افتتاح نمایندگی ارشاد چرام تلاش به خرج دادند، اظهار داشت: همه ما افتتاح این مرکز را به فال نیک گرفته و امیدواریم که در گام‌های بعدی با تجهیز این مرکز چه به لحاظ نیروی انسانی و چه به لحاظ امکانات بتوانیم به رشد و تعالی این شهرستان در حوزه فرهنگی و هنری کمک کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه همچنین خاطرنشان کرد: این نهاد با کمک مسئولین شهر چرام خواهد توانست بازوی فرهنگی و هنری و نیز زمینه‌ای برای شکوفایی استعدادهای ناب جوانان این شهرستان نوپا باشد.

در ادامه امین کمالوندی با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان چرام و افتتاح این نهاد فرهنگی در این شهرستان ابراز داشت: چرام همواره یکی از قطب‌های فرهنگی استان بوده و قطعا پایه‌گذاری این مرکز می‌تواند باعث شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان این دیار هنرخیز باشد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این اداره تا فروردین‌ماه آینده به سایت اداری چرام منتقل خواهد شد، ابراز داشت: همه با هم باید سعی کنیم که این نهاد فرهنگی از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

کمالوندی اضافه کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی دارد در صورت آماده شدن فضای فیزیکی مناسب از طریق فرمانداری چرام امکانات و تجهیزات لازم برای تأسیس خانه دیجیتال و نیز سالن گردهمایی برای نمایندگی ارشاد چرام را فراهم سازد.

سید محمد تقوی نیز که در این مراسم به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام منصوب شد با تقدیر از همه کسانی که به وی برای تصدی این مسئولیت اعتماد کردند، ابراز داشت: با تمام توان برای پیشبرد و ترقی اهداف این نهاد تلاش خواهم کرد و امیدوارم که مسئولان شهرستان نیز یاری‌رسان این نهاد نوپا باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول