اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور منصوب شد

خبرگزاری فارس: خلیل‌الله عراقی آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور منصوب شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور منصوب شد

به گزارش خبرگزاری از فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، محمود عباس‌نژاد مسئول نظارت، هماهنگی و پیگیری امور شهرستان‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این‌باره اظهار داشت: نیشابور دارای جایگاه والایی در سطح کشور است و از بضاعت معنوی به‌مناسبت حضور امام رضا(ع) در این شهر و دارا بودن فرهیختگان و اندیشمندان و هنرمندان در طول قرون و اعصار و در حال حاضر بهره‌مند بوده است.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با درک جایگاه رفیع شهر نیشابور از همکاران خود تا مشخص شدن رئیس برای این اداره برگزیده است و ما هر کاری از دستمان برآید برای این شهر فرهنگی انجام می‌دهیم و معتقدیم انتظارات مردم نیشابور از میانگین دیگر شهرهای استان بالاتر است.

خلیل‌الله عراقی نیز یاد آور شد: امیدوارم به اهتمام و همکاری تمام فرهیختگان، هنرمندان، اندیشمندان، مسئولان و کارکنان کارهایی را که در سطح استانی و ملی برای این ابرشهر فرهنگی ایران تعریف شده به سرانجام برسانیم.

در ابلاغ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور که توسط سید جواد جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تحریر شده آمده است: برادر آزاده جناب آقای خلیل الله عراقی نظر به توانایی، تعهد و حسن سابقه‌ای که جنابعالی از آن بهره‌مند هستید به موجب این ابلاغ تا انتخاب رئیس برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابورسرپرستی آن اداره به جنابعالی محول می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول