اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تاکستان:

ترویج کتابخوانی جوانان را از انحراف دور می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان گفت: ترویج کتابخوانی جوانان را از انحراف دور می‌کند و باید به این مهم توجه بیشتری داشت.

ترویج کتابخوانی جوانان را از انحراف دور می‌کند

منصور رحمانی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی  بخش مرکزی شهرستان تاکستان با بیان اینکه اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی نیازمند تدوین راهبرد و نقشه صحیح مسیر است، اظهار کرد: طراحی این نقشه در هر سطح از جامعه نیازمند یک بصیرت و آگاهی است و با اراده به دست می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به رهنمود‌ها و بیانات ارزشمند و جاودانه مقام معظم رهبری در جمع کتابداران و متولیان فرهنگی در سال‌های گذشته، افزود: اهمیت کار و تلاش فرهنگی از نگاه مقام معظم رهبری بسیار فراوان بوده و امروز همه متولیان عرصه فرهنگ و تمدن اسلامی بر خود واجب و لازم می‌دانند تا سفارش‌های رهبری فرزانه را در جامعه اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه سفارش به مطالعه همواره از سوی مقام معظم رهبری بیان شده و ایشان تأکید ویژه‌ای بر امر مهم فرهنگ مطالعه دارند، بیان کرد: هنر کارگزاران امر باید ترویج فرهنگ مطالعه باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان ادامه داد: توسعه فرهنگی تنها شامل بخش محدود و کوچکی نیست بلکه این توسعه به معنای تولید و نشر گسترده کتاب، توسعه کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، تقویت مراکز فرهنگی و هنری، برای جذب جوانان است که می‌توان تمام اینها را برشمرد.

رحمانی بیان کرد: تقویت سینمای متعهد و تولید آثار فاخر هنری نیز نقش بسیار مهمی را در جذب مخاطب و در توسعه فرهنگی دارد.

وی ابراز کرد: تأکید اصلی رهبر فرزانه انقلاب در جمع اصحاب فرهنگ و هنر نیز همیشه بر جذب جوان از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان بیان کرد: تعالیم دین مبین اسلام به همه مسلمانان می‌آموزد که کار و همت در عرصه یادگیری مبانی و احکام را هیچ‌گاه از دست نداده و در این زمینه باید به صورت خستگی‌ناپذیر تلاش کنند.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول