اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی

کتابخوانان برتر بشرویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در سومین روز از هفته کتاب و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جشن بزرگ هفته کتاب و تقدیر از کتابخوانان برتر در بشرویه برگزار شد.

کتابخوانان برتر بشرویه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه صبح امروز در جشن کتاب در بشرویه اظهار کرد: ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، سرمایه‌گذاری فرهنگی برای رشد جامعه و گره‌گشای بسیاری از مشکلات در عرصه علمی و فرهنگی است.

محمود کاظم‌زاده ادامه داد: در این راستا اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه در طول سال با اجرای برنامه‌های فرهنگی درصدد جذب مخاطب و افزایش سرانه مطالعه و ارتقای فرهنگی شهرستان فعالیت می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 500 نفر در این کتابخانه عضویت دارند، تصریح کرد: در حالی که درصد عضویت در کشور بین 5 تا 7 درصد است تنها شهرستانی هستیم که درصد عضویت مردم در کتابخانه‌ها بیش از 10 درصد است.

کاظم‌زاده افزود: این میزان نشان از فرهنگ مردم این شهرستان با ریشه‌های فرهنگی و تاریخی عمیق است که در کتابخانه‌ها حضور و مشارکت گسترده در تمامی برنامه‌ها دارند.

وی برگزاری جشنواره سبزه‌آرایی در ایام عید، جشن تقدیر از زنان و مادران عضو فعال کتابخانه، نخستین همایش وبلاگ‌نویسی اهل کتاب، وبلاگ‌نویسی عفاف و حجاب، جشنواره نقاشی و طرح اهدای بسته‌های فرهنگی به تمام مدارس شهرستان را از برنامه‌های اجرایی در کتابخانه‌های شهرستان بشرویه عنوان کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه با بیان اینکه شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور به منظور افزایش میزان مشارکت، حضور در کتابخانه‌ها و سنجش میزان مطالعه مفید راه‌اندازی شده است، گفت: از ابتدای سال جاری اعضای کتابخانه‌ها در مسابقات کتابخوانی شرکت کرده که بیش از 60 نفر برگزیده کشوری شدند که 80 درصد برندگان در سطح استان را شامل می‌شوند.

کاظم‌زاده اضافه کرد: امسال نیز اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه رتبه برتر در سطح کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول