اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اردبیل در بسیاری از شاخص‌ها نیازمند توسعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: اردبیل به دلیل مرکزیت استان نیازمند توجه بیشتر و توسعه‌ای شایسته است.

اردبیل در بسیاری از شاخص‌ها نیازمند توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در همایش نیم روزه عمران شهری که در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل و با هدف تببین برنامه‌های پنجم توسعه برگزار شد، اظهار داشت:‌ در طول چند سال گذشته از دولت نهم و دهم به اندازه 16 سال قبل در استان کار انجام شده است و تنها در شهر اردبیل 28 میلیارد تومان در راستای تقویت امکانات،‌ تجهیزات و تاسیسات بهداشت و درمان هزینه شده است.

وی مدیریت حوزه بهداشت و درمان در این راستا را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد:‌ اردبیل نسبت به سایر شهرها به دلیل مرکزیت استان باید توسعه‌ای همه جانبه را شاهد باشد و ما از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم تا نسبت به این امر اقدام کنند.

فرماندار اردبیل از فرمانداران، شهرداری‌ها و شورای شهر نیز خواست تا با انجام وظایف محوله به آنها این درخواست‌ها را ایجاد تعهد و تکلیفی خارج از عرف قلمداد نکنند.

سیره دولت پرهیز از وعده‌های خلاف واقع است

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سیره و مرام دولت پرهیز از وعده‌های خلاف واقع و غیر‌عملی است، گفت:‌ دولت نهم و دهم هر جا که اراده به انجام کاری کرده آن را با موفقیت به اتمام رسانده و این امر در توسعه شهری و روستایی مشهود است.

این مسئول ظرفیت‌های مرکز استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شاخصه‌های بهداشت و درمان،‌ فضای سبز، آسفالت، نوسازی مدارس، ورزش و آب و فاضلاب باید مدنظر قرار گرفته و نسبت به احصا مشکلات آنها وارد عمل شویم.

فرماندار اردبیل با یادآوری اینکه در تمام شاخص‌ها تمام استان‌های کشور شاهد پیشرفتی شایان توجه بودند، بیان داشت: ‌از محل سفر هیئت دولت به اردبیل ما در تمام شهرستان‌ها سالن‌های ورزش و احداث آنها را شاهد هستیم که این خود ظرفیتی بسیار مهم و در خورد توجه است.

اکبری افزود:‌ اردبیل هم اکنون نه تنها ظرفیت برگزاری مسابقات استانی و کشوری را دارد بلکه می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی نیز باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد:‌ ما در المپیک لندن قابلیت خود را به رخ همگان کشیدیم به طوری که به لحاظ سنگین بودن مدال‌ها استان اردبیل با توجه به جمعیتی که دارد رتبه سوم کشور را به دست آورده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول