اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد خبر داد

توسعه رشته‏‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد رودهن

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از توسعه رشته‏‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد رودهن خبر داد.

توسعه رشته‏‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، محمدصادق مهدوی در مراسم بیست و نهمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از جمعیت شهر هم بیشتر است.

وی اضافه کرد: محور توسعه رودهن قطعاً دانشگاه است و برکات بسیار زیادی هم دارد که ایجاد اشتغال یکی از این برکات است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تاکید بر ساخت هر چه سریع‏تر بیمارستان رودهن بیان کرد: این بیمارستان نقش عمده‏ای در زمینه جلوگیری از ضایعات جسمی خواهد داشت.

مهدوی تاکید کرد: اگر این بیمارستان راه بیفتد یک حلقه و سلسله‏ای از توسعه را با خود به دنبال می‏آورد.

وی همچنین از توسعه رشته‏‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در 40 رشته دکترا و 100 رشته کارشناسی‏‌ارشد خبر داد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به ایجاد معاونت اقتصادی در دانشگاه آزاد، کسب منابع درآمد غیر از شهریه، ایجاد کرسی‏های نظریه‌‏پردازی در رشته‌‏های مجری دوره دکترا از جمله ادبیات فارسی، استفاده از امکانات فکری اساتید و کارکنان دانشگاه و تعطیلی روزهای پنجشنبه اشاره کرد.

مهدوی در ادامه به تاکید ریاست دانشگاه آزاد مبنی بر رفع مشکلات معیشتی اساتید و کارکنان، تغییر ساختار مدیریتی دانشگاه از جمله حذف تدریجی پست ریاست منطقه و تعیین رئیس بزرگ‏ترین واحد دانشگاهی منطقه به عنوان رئیس واحد استانی، واگذاری اختیارات به هیئت امنا و افزایش اختیارات روسای واحدها، صرفه‌‏جویی و جلوگیری از خریدها و ساخت و ساز غیرضروری و جلوگیری از استخدام‏های بی‏‌رویه اشاره کرد.

همچنین در این مراسم دبیر منطقه 12 و رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن انتصاب ایرانبخش به سمت رئیس جدید این واحد دانشگاهی را تبریک گفت.

سیدمهدی حسینی افزود: با توجه به شناخت مدیریتی که از ایشان وجود دارد، امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی در این واحد دانشگاهی باشیم و این رشد و توسعه جزء با همدلی و تفاهم امکان‏پذیر نیست.

همچنین در این مراسم از 40 استاد پیشکسوت که در آستانه بازنشستگی هستند، تقدیر شد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول