اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

درصدد توسعه آموزش‌های مهارتی تقاضامحور در اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: درصدد توسعه آموزش‌های مهارتی تقاضا‌‌ محور در سراسر استان اصفهان هستیم چرا که تمام مراکز باید از آموزش‌های عرضه‌محور به سمت آموزش‌های تقاضا‌محور حرکت کنند.

درصدد توسعه آموزش‌های مهارتی تقاضامحور در اصفهان هستیم

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان شهر‌ی و روستا‌یی نیازمند توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی است، اظهار کرد: توسعه مهارت‌آموزی نیز باید متناسب با نیاز‌های روز جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان هر ساله نسبت به ارائه آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف برای درصد بیشتری از متقاضیان اجرای این آموزش‌ها اقدام می‌کند، اضافه کرد: صدور مجوز مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه صدور مجوز‌های مشاغل خانگی برای افراد به عهده مجموعه فنی و حرفه‌ای استان است، تصریح کرد: در حال حاضر این مجموعه به صورت کامل و ویژه نسبت به تأمین مجوز‌های مشاغل خانگی و نظارت کامل بر طرح ساماندهی مشاغل در استان اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: این اداره هر ساله با ارائه آموزش‌های مهارتی در راستای ساماندهی وضعیت افراد جویای کار که به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان مراجعه می‌کنند، اقدام می‌کند.

زارع با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی در سطح جامعه بر اساس نیاز‌سنجی از افراد متقاضی این آموزش‌ها صورت می‌گیرد، تاکید کرد: درصدد توسعه آموزش‌های مهارتی تقاضا‌محور در سراسر استان اصفهان هستیم و تمام مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان باید از آموزش‌های عرضه‌محور به سمت آموزش‌های تقاضا‌محور حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق این موضوع در اولویت برنامه‌های کاری این اداره قرار دارد، افزود: این اداره در راستای نیاز‌سنجی از مردم در راستای شناسایی آموزش‌های مهارتی مورد نیاز آنها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول